خبرگزاری کار ایران

مهدیخانی بعد از بازگشت زیر تیغ می رود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۵۹۲

بازیکن مصدوم پرسپولیس بلافاصله بعد از بازگشت از تاجیکستان تحت عمل جراحی قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا، مهدی مهدیخانی که با تلاش‌های صورت گرفته، قرار بود، امشب، دوشنبه به تهران بازگردد، با توجه به آخرین تصمیم گیری، در دوشنبه می‌ماند تا پس از بازی فردا سه شنبه با تیم به تهران برگردد.

مهدی مهدیخانی در اولین تمرین پرسپولیس در تاجیکستان که در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه هم انجام شد دچار آسیب و شکستگی دوبل از ناحیه ساعد دست گردید. 

با تلاش‌های کادر مدیریتی و سرپرستی باشگاه، قرار بود این بازیکن بعد از این آسیب، با سرعت به تهران منتقل شود. این برنامه پس از اقدامات پزشکی و آتل بندی خوب روی دست این بازیکن و اعلام فاصله یک هفته‌ای تا ده روزه بین آتل بندی و جراحی با تغییراتی روبه رو شد تا این بازیکن امکان ادامه حضور در کنار تیم را داشته باشد.

در ادامه با پیگیری افشین پیروانی، مدیرتیم، و با توجه به تعداد پایین پروازها به مقصد تهران، قرار شد این بازیکن، امشب، دوشنبه، به کشور بازگردد. این برنامه نیز منتفی شد، پس از آن که مشخص گردید مهدیخانی در صورت انجام این سفر باید نزدیک به 12 ساعت را در یکی از فرودگاه‌های کشور ثالث سپری کند. به این ترتیب، این بازیکن در اردوی سرخپوشان ماند و بعد از بازی فردا شب، همراه تیم با پرواز اختصاصی به تهران بر می‌گردد. با هماهنگی صورت گرفته، قرار بر این شده است که او بلافاصله پس از بازگشت بستری شود و تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز