خبرگزاری کار ایران

حیدری: موضوع تدوین اساسنامه در جلسه کمیته امور استان ها بررسی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۵۴۷

رئیس کمیته امور استانهای فدراسیون فوتبال گفت: به زودی چندین همایش مختلف به میزبانی هیئت های کشور برگزار می کنیم.

به گزارش ایلنا،فدراسیون،  کمیته امور استان ها جز کمیته های شاخص فدراسیون فوتبال است که هم مصوبات خوبی داشته و هم توانسته، با حضور دکتر براتی، ششکلانی، طاهری و بیک وردی و جعفرزاده جز کمیته های فعال فدراسیون فوتبال باشد و در ادامه با رصد مشکلات هیئت ها و پیگیری های مستمر بتواند گام موثری در رشد و توسعه فوتبال بردارد.

طهمورث حیدری، رییس کمیته امور استانها  در اینباره گفت:در صدد هستیم پس از افت شیوع بیماری کرونا به کمک دکتر عزیزی خادم چند همایش مختلف به میزبانی هیئت های کشور برگزار کنیم.

وی ادامه داد: دومین جلسه کمیته امور استان ها تا ده روز آینده برگزار خواهد شد که دستور جلسه اش تدوین شده است. مهمترین بحث مربوط به تدوین اساسنامه است، که این وظیفه را کمیته تدوین مقررات و کمیته امور استان ها با نظارت روسای هیئت های فوتبال سراسر کشوربرعهده گرفته اند البته باید بگویم بخش اعظمی از آن تدوین شده و مابقی در جلسات پیشرو تعیین تکلیف خواهد شد و به هیئت رئیسه منتقل می شود و پس از تایید هیئت رئیسه به استان ها ابلاغ خواهد شد. عزیزی خادم به واسطه جوانی دارای تعاملات بسیار بالایی هستند و همین ویژگی بارز باعث شده قسمتی از مشکلات و بحران های فدراسیون فوتبال مرتفع شود.عمده مشکلات فدراسیون فوتبال در رابطه با دیپلماسی فوتبالی و روابط عمومی بود که به کمک روحیه جوانی  عزیزی خادم و تلاش ویژه ایشان حل یا در شرف حل شدن است.

وی ادامه داد: دیدار با اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال و دعوت ایشان به ایران از مظاهر دیپلماسی ورزشی و فوتبالی است و نشان دهنده تعامل و روابط مناسب ایشان با جامعه جهانی فوتبال است.فوتبال به کمک شادابی عزیزی خادم و روحیه جوانی که دارند از پس مشکلات مالی بر آمده و در اموری همچون فوتبال بانوان واستانها و توجه به زیر ساخت های اصلی فوتبال به نتایج مطلوبی رسیده است.این ارتباط ها و تعامل ها کمک کرده تا فدراسیون فوتبال بتواند میزبانی بازی های ملی را به کشور بازگرداند و از طریق همین ویژگی معظلات فوتبال را کم کند. این هنر عزیزی خادم بود که به کمک تیمی که داشتند موانع مربوط به میزبانی را از میان بردارند و در آینده ای نزدیک ما روابط بسیار مناسب تری با کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا خواهیم داشت.

حیدری افزود: کسب میزبانی که خیلی ها از آن صرف نظر کرده بودند توانست نشاط جامعه فوتبال را بالا ببرد و روحیه دو چندان به تیم ملی و اهالی فوتبال تزریق کند بابت نتایج تیم ملی خوشحالم. ما مقابل تیم ملی عراق نتیجه عالی گرفتیم که چندین دهه کسب نشده بود و دوباره به صدر آسیا بازگشتیم و رتبه مطلوبی در رنکینگ جهانی به دست آورده ایم.امیدوارم تیم ملی به راحتی به جام جهانی صعود کند و همه مردم ایران شاد شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز