خبرگزاری کار ایران

کاپیتان استقلال: تا آخرین دقیقه برابر پرسپولیس مبارزه خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۵۴۱

جلیلوف در خصوص تقابل استقلال با پرسپولیس گفت.

به گزارش ایلنا، علیشهر جلیلوف کاپیتان تیم استقلال تاجیکستان در نشست خبری کنار مبین ارگاشف حضور یافت و راجع به بازی با پرسپولیس گفت: از دقیقه یک تا آخرین دقیقه مسابقه علیه پرسپولیس مبارزه خواهیم کرد.

وی با اشاره به برگزاری بازی در ورزشگاه خانگی گفت: این باعث افتخار ماست که میزبان چنین مسابقه‌ای در این سطح هستیم و لازم است که این را به مردم کشور تبریک بگوییم.

جلیلوف با تمجید از پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس قهرمان پنج دوره اخیر لیگ ایران و فینالیست دو سال آسیاست. آنها تیم قدرتمندی هستند و بازیکنان بزرگی دارند اما ما از پرسپولیس نمی‌ترسیم.

هافبک شماره ۱۰ استقلال تاجیکستان در پایان صحبت هایش گفت: تا دقیقه ۹۰ خواهیم جنگید و هواداران هم نقش بزرگی در این میان خواهند داشت. آنها همیشه از ما حمایت می‌کنند و امیدوارم بتوانیم رضایت هواداران را جلب کنیم.

او در ابتدای صحبت هایش گفت: این یک رویداد بزرگ برای کشور ماست و نخستین بار است که مسابقه‌ای در این سطح در تاجیکستان برگزار می‌شود. ما در این مسابقه بسیار جدی هستیم که به پیروزی برسیم.

ارگاشف در ادامه عنوان کرد: امیدوارم نتیجه بازی برای تیم ما مثبت باشد. متاسفانه باید بگویم که در این بازی آندری میسچنکو و رستم یتیموف را در اختیار نداریم.

وی با اشاره به قدرت پرسپولیس اظهار داشت: حریف بسیار قوی است؛ فینالیست ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا. ما بازی‌های پرسپولیس را دیدیم و اطلاعات زیادی از این تیم داریم.

سرمربی استقلال در این بازی راجع به هواداران تیمش گفت: برگ برنده اصلی ما در این بازی هواداران محترم و پرتعداد ما هستند. آنها از ما حمایت فوق‌العاده‌ای کردند و امیدواریم با حضور آنها برنده بازی شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز