خبرگزاری کار ایران

مرتضی مهرزاد: پیش بینی مدال طلا را داشتیم/ پارالمپیک پاریس رویای بزرگی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۲۹۶

قهرمان والیبال نشسته پارالمپیک توکیو گفت: رمز موفقیت تیم تلاش، اتحاد و همدلی بوده ما برای خودمان بازی نکردیم بلکه برای همدیگر بازی کردیم.

مرتضی مهرزاد قهرمان پارالمپیک توکیو در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص شرایط تیم قبل از اعزام به مسابقات اظهار کرد: خداراشکر همه ما آمادگی خیلی خوب و بالایی داشتیم نتایج خیلی خوبی کسب کردیم. ما محکوم به قهرمانی بودیم و تاحدودی پیش بینی طلا را داشتیم و برای کسب این مدال ارزشمند تلاش کردیم.

وی در ادامه درباره آنالیز حریفان افزود: حریف ها همان تیم های قبل بودند که می‌شناختیم و آنها هم از ما شناخت کافی داشتند، مانند برزیل، بوسنی، روسیه و ..

مهرزاد درباره شرایط برگزاری اردوها با وجود ویروس کرونا بیان کرد: اردوها خیلی دیر آغاز شد اما رفته رفته همه چیز خوب پیش رفت و شرایط خوبی را گذراندیم.

وی در مورد حمایت‌های مالی توضیح داد: قبل از اعزام تمام حقوق و مزایا را به موقع و کامل پرداخت کردند، ولی پس از بازگشت به ایران توقع داریم پاداش ها داده شود تا خستگی همه در برود و انگیزه برای تلاش دوباره ایجاد شود.

قهرمان والیبال نشسته در مورد سقف آرزوهایش گفت: آرزوهایم سقف ندارد، پارالمپیک پاریس هم رویای بزرگی است به آن هم فکر می‌کنم و در حال حاضر استراحت می‌کنیم و کم کم تمرینات را آغاز می‌کنیم چرا که مسابقات قهرمانی جهان چین را داریم اسفندماه که برایمان خیلی اهمیت دارد.

وی درخصوص کار کردن کنار هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال گفت: ممنونم از زحمات و حمایت‌هایی که انجام دادند. همیشه خوب بودن و تلاش کردند برای تیم تا موفقیت حاصل شد. 

وی در آخر خاطر نشان کرد: رمز موفقیت تیم تلاش، اتحاد و همدلی بوده ما برای خودمان بازی نکردیم، برای همدیگر بازی کردیم. تشکر می‌کنم از همه کسانی که برایمان زحمت کشیدند بخصوص آنهایی که با برد ما خوشحال شدند و دعایمان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز