خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان: آقازاده بدهی سپیدرود را به ۷ میلیارد کاهش داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۹۰۳

بخشی اظهارات نظرهای غیرکارشناسی را یکی دیگر از مشکلات سپیدرود دانست و افزود: اینقدر می‌گویند بدهی سپیدرود عجیب است که کسی جرأت نمی‌کند برای خرید این تیم مراجعه کند در صورتی که بدهی ۷ میلیاردی برای سپیدرود رقم عجیبی نیست.

به گزارش ایلنا، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در ابتدا با حمایت از کارنامه یک سال گذشته سید مهدی آقازاده مدیرعامل فعلی باشگاه سپیدرود افزود: ایشان واقعا زحمت کشید و اتفاقی که چندین سال در سپیدرود نیفتاد، سال گذشته افتاد و ما هر سال با آماج بدهی های انباشته و تغییر مالکیت های گوناگون روبرو بودیم که اکثر این تغییر مالکیت ها بر اثر فشار افرادی بود که به ظاهر خود را دوستدار سپیدرود معرفی می کردند ولی در اصل بدنبال ضربه زدن به این تیم مردمی بوده و هستند.

بخشی همچنین ضمن تقدیر از سیدمهدی آقازاده، اظهار کرد: آقای آقازاده برای سپیدرود بسیار زحمت کشیدند و تنها در فصل گذشته بدهی برای سپیدرود باقی نگذاشتند بلکه بدهی گذشته سپیدرود را از ۱۰ به ۷ میلیارد کاهش دادند.

وی افزود: این اشخاص در راستای مقاصدشان افرادی را برای مالکیت این تیم معرفی کرده‌اند و اصرار بر صلاحیت شان دارند که حتی از عهده پاس کردن چک های خود عاجز مانده اند و چک برگشتی دارند و برای ما خیلی راحت است که به این شکا تیم را بدهیم و یک مسکن موقتی باشد و با گدایی تیم را اداره کنند!

بخشی اظهار داشت: یک نفر به من مالکی را نشان بدهد که خواستار سپیدرود باشد و گردش مالی مناسب داشته باشد و چرا باید سپیدرود را به کسانی واگذار کنیم که از عوامل اصلی مشکلات سپیدرود هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه یک نفر را در استان به ما نشان دهید که بتواند تیم را با توان مالی خود اداره کند، گفت: یعنی در استان به این بزرگی یک عاشق سپیدرود وجود ندارد که توان مالی سه میلیاردی برای اداره تیم داشته باشد؟ زیرا آقای آقازاده اعلام کردند برای فصل آینده و پرداخت بخشی از بدهی‌ها تنها به سه میلیارد تومان بودجه احتیاج است.

خانم بخشی در ادامه صحبت های خود درباره مشکلات و حواشی سپیدرود توضیح داد که در سال های گذشته شاهد تخلفاتی از قبیل خرید و فروش بازیکن و بستن قراردادهای نجومی بودیم که میشود از آنها به عنوان عامل اصلی این روزهای سپیدرود نامبرد و البته خیلی از این به اصطلاح طلبکاران در مراجع قضایی محکوم شده‌اند.

سپردن مالکیت تیم به هر شخصی ما را از زیر بار انتقاد و فشار هوادار خارج میکند اما بنا بر احساس وظیفه و همچنین با توجه به حساسیت موضوع بدنبال تزریق مسکن مقطعی نبوده و نیستیم و تمامی این مشکلات را تحمل کردیم تا در نهایت تیم را به شخصی واگذار کنیم که توانایی نگهداری این تیم بزرگ را دارا باشد.

مدیریت ورزش و جوانان صحبتهای خود را اینگونه ادامه داد: تا مادامیکه یک مالک مطمئن برای سپیدرود پیدا نشود آقای مهدی آقازاده کماکان مالک تیم خواهد بود و ما ایشان را به رسمیت می شناسیم. آقای آقازاده فصل قبل واقعا زحمت کشیدند و اتفاق بزرگی را رقم زدند که در این چند سال اخیر شاهدش نبودیم.

اتفاق شگفت انگیز در مدیریت ایشان این بود که با توجه به مخارج فصل قبل بجای اضافه شدن بدهی بواسطه مدیریت درست ایشان در نهایت با کسر مبلغ کلی بدهی های سپیدرود که هر از گاهی از طریق بعضی از رسانه‌های نامعتبر و افراد غیر مسئول و با نیت ترساندن خریدارها با اعداد و ارقام نادرست که گاها تا بیست میلیارد هم اعلام شده بود مواجه شدیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در ادامه صحبت های خود بدهی دقیق سپیدرود را حدود هفت میلیارد اعلام کردند و عنوان کردند که متقاضی مالکیت میتواند بعد از تایید از طریق مراجع مشخص شده و ثابت شدن اهلیت ایشان با پرداخت یک میلیارد بدهی تعیین شده در قرارداد بین علی کریمی و بیات کار خود را آغاز نماید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در پایان صحبتهای خود اعلام کرد که در این مدت با دو گروه خوشنام از افراد خارج از استان در حال مذاکره هستیم که نتیجه این مذاکرات نهایتا تا سه شنبه مشخص خواهد شد.

وی در خصوص شرایط فعلی سپیدرود نیز با بیان اینکه تا زمان خریدار جدید، اداره کل ورزش و جوانان، آقای آقازاده را به عنوان مدیرعامل باشگاه به رسمیت می‌شناسد، اظهار کرد: از آقای فلاح میری، دادستان مرکز گیلان تشکر می‌کنم که این تیم را برای مردم می‌دانند و قرار است با حضور مالک جدید مسئله مالکیتی تیم از طریق قضایی حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز