خبرگزاری کار ایران

کنداکتور روز:

پخش زنده دیدارهای اتلتیکو مادرید و رئال ماردید/ تقابل میلان و لاتزیو برای صدرنشینی/ کلوپ علیه بیلسا برای صدرنشینی/ تقابل گلرهای تیم ملی ایران در پرتغال

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۷۲۰

مسابقات لیگ اروپایی امشب نیز پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ هفته چهارم لیگ جزیره امروز با یک دیدار پیگیری خواهد شد که از ساعت 20 شاگردان بیلسا در لیدزیونایتد به مصاف لیورپول خواهند رفت.

لالیگا اسپانیا

هفته چهارم مسابقات لالیگا نیز امروز با 4 دیدار ادامه پیدا خواهد کرد که در مهم ترین بازی از ساعت 16:30 اسپانیول در خانه پذیرایی اتلتیکو مادرید خواهد بود و رئال مادرید نیز از ساعت 23:30 به مصاف سلتاویگو خواهد رفت که این بازی به صورت مستقیم از شبکه سه پخش خواهد شد. در دو بازی دیگر نیز اوساسونا به مصاف والنسیا خواهد رفت و کادیز پذیرای رئال سوسیداد خواهد بود.

بوندسلیگای آلمان

هفته چهارم بوندسلیگا نیز با برگزاری 3 بازی به پایان خواهد رسید. از ساعت 18 اینتراخت فرانکفورت پذیرای اشتوتکارت خواهد بود و از ساعت 22 نیز بوخوم به مصاف هرتابرلین خواهد رفت و مونشن گلادباخ برابر آرمینیا بیلفلد قرار خواهد گرفت.

سری آ ایتالیا

هفته سوم سری امروز روز شلوغی را دارد و با 6 بازی پیگیری خواهد شد که از ساعت 15 شاگردان اینزاگی در اینترمیلان  به مصاف سامپدوریا خواهند رفت که این بازی از شبکه 3 پخش می‌شود .از ساعت 17:30 کالیاری برابر جنوا، اسپیتزا مقابل جنوا و تورینو برابر سالرنیتانا قرار خواهند گرفت. از ساعت 23:15 نیز رم برابر ساسولو قرار می گیرد این بازی از شبکه ورزش پخش می‌شود. اما در حساس ترین بازی امشب آ ث میلان از ساعت 20:30 در ورزشگاه سن سیرو در حالی در برابر لاتزیو قرار خواهد گرفت که دو تمی از دو بازی خود 6 امتیاز دارند و این بازی به نوعی تقابل صدرنشینی خواهد بود این بازی نیز از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

سایر لیگ‌ها

در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر پرتغال از ساعت 21:30 پورتیموننزه و بواویشتا به مصاف هم خواهند رفت. این درحالی است که در این دو تیم دو سنگربان تیم ملی ایران یعنی پیام نیازمند و علیرضا بیرانوند را در اختیار دارند و به نوعی دربی سنگربانان ایرانی است. در چارچوب هفته هفتم ژوپیرلیگ بلژیک شارلروا که علی قلی زاده را در اختیار دارد از ساعت 18:30 به مصاف خنت بلژیک خواهد رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز