خبرگزاری کار ایران

فریدونی: ما هم به پرونده بازی سایپا - پیکان در CAS ورود کردیم/ اگر یک درصد به رأی شک داشتیم تیم لیگ برتری نمی‌بستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۶۴۹

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد مسائل پیرامون این باشگاه صحبت کرد.

مجتبی فریدونی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای ذوب آهن اظهار داشت: اوضاع تیم خوب است و تیم بسته شده و فعالیت ما در نقل و انتقالات به پایان رسیده. نفراتی جدا شدند و نفراتی را هم جذب کردیم که بر اساس اعلام نیاز کادرفنی بوده. یک دیدار در اراک با آلومینیوم داریم و بعد از آن اردویی در تهران خواهیم داشت و دو سه دیدار تدارکاتی هم در تهران برگزار می‌کنیم.

وی در مورد پرونده بازی سایپا - پیکان که باشگاه سایپا آن را به CAS برده و امید دارد تا با برگرداندن نتیجه بازی به لیگ برتر برگردد گفت: انسان به امید زنده است و خوب است که امیدوار باشند. ما هم به طور موازی به عنوان ذی نفع در این پرونده حضور داریم و وکیل گرفتیم تا در سوئیس این موضوع را پیگیری کند. مدارک و دفاعیات خودمان را هم ارسال کردیم و به زودی رأی دادگاه اعلام خواهد شد.

مدیرعامل ذوب آهن در مورد اینکه احتمال شکست در این پرونده را می‌دهد یا نه، گفت: ما شک نداریم رأی کمیته استیناف درست بوده و نتیجه تغییر نخواهد کرد. ما اگر یک درصد شک داشتیم که لیگ برتری هستیم تیم مان را برای این رقابت ها نمی‌بستیم و صبر می‌کردیم تا رأی صادر شود. همه موارد قانونی جلو رفته و چیزی که در حال حاضر وجود دارد بر اساس قانون است و در دادگاه CAS هم چیزی تغییر نمی‌کند.

مدیرعامل ذوب آهن در مورد قوانین تبلیغاتی جدید سازمان لیگ توضیح داد: متاسفانه هر روز یک قانون محدود کننده اعمال می‌شود و ما درآمدی از حق پخش تلویزیونی و بلیت فروشی و سایر موارد نداریم و همین اندک ابزارهای درآمدزایی در این مشکلات اقتصادی را هم این چنین می‌خواهند محدود کنند و امیدوارم تجدید نظر شود.

فریدونی در مورد قرارداد حبیب فرعباسی و شکایت تراکتور از این بازیکن و ادعای غیرقانونی بودن فسخ قراردادش گفت: ما بر اساس اطلاعاتی که خود بازیکن به ما داده اقدام کردیم و خودش معتقد است که فسخ او با تراکتور قانونی بوده. بحث تعداد بازی و دقایق بازی اینجا مطرح شده و تراکتوری‌ها مدعی هستند ولی ما از مسئولان سازمان لیگ و تعیین وضعیت پرسیدیم و بر همین حساب قرارداد فرعباسی از نظر ما قانونی است و مشکلی وجود ندارد.

وی در مورد صحبت‌هایی مبنی بر علاقه صنعت نفت آبادان به جذب عبدالله حسینی و رضا محمود آبادی گفت: این دو بازیکن تحت قرارداد ما هستند و نامه ای برای جذب این دو نفر به دست ما نرسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز