خبرگزاری کار ایران

کامرانی فر: برای موفقیت باید زمان گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۳۸۶

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در مراسم افتتاحیه دوره مربیگری درجه A فوتبال گفت: شما مربیان به لحاظ علم روز دنیا و تمرینات مدرن باید پیشرفت کنید تا آینده فوتبال ایران را بسازید.

به گزارش ایلنا، حسن کامرانی فر، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در مراسم افتتاحیه ضمن تشکر از کمیته و دپارتمان آموزش به دلیل برگزاری این دوره، خطاب به مربیان گفت: فوتبال کشور مدیون زحمات شما است و خوشحالم امروز در جمع شما هستم. من سالها به همراه شما در کنار زمین بودم و اتفاقات که در مستطیل سبز رخ می داد را پیش می بردیم اما امروز در جمع شما میخواهیم که به رشد و موفقیت هرچه بیشتر فوتبال کشور کمک کنیم.

وی ادامه داد: فوتبال ایران از ظرفیتهای بسیار بالایی برخوردار است اما اینکه چرا با پتانسیل بالا و هوش بازیکنان، فوتبال ما و تیم های ملی در جایگاه اصلی خود قرار ندارند، یک موضوعی است که باید به آن اندیشید و راه کاری را برای آن تعیین کرد. اکنون فوتسال و فوتبال ساحلی در رده برترین های جهان هستند و می خواهیم فوتبال نیز در این شرایط قرار گیرد. باید آسیب شناسی کنیم که چرا در حد بالا تر نیستیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ادامه داد: سیتسم تغییر کرده و تیم هایی که در رده های بالا هستند بیشتر به مسائل فنی فکر می کنند و کمتر به مسایل حاشیه ای می پردازند. اگر بررسی کنیم می بینیم که به دور از مسایلی که در فوتبال نیاز نیست ، به آن پرداخته نمی شود. در گذشته تیم های ما  در لیگ ایران دارای مقام بودند در صورتی که در رقابتهای آسیایی به مراحل بالا نمی رسیدیم. اما اکنون این اتفاق زخ می دهد و تیمهای مطرح ایران در بازیهای اسیایی تا مراحل نیمه نهایی و نهایی هم پبش رفته اند.

وی خطاب به شرکت کنندگان حاضر در این دوره که اکثر بازیکنان سابق تیم ملی  و تیمهای لیگ برتری بودند گفت: به لحاظ تجربه بازی و فنی در رده بالایی هستید. به لحاظ علم روز دنیا و تمرینات مدرن باید پیشرفت کنید تا آینده فوتبال ایران را بسازید. درست است محدودیتهایی داریم اما با سرچ کردن و دسترسی اطلاعات می توان در شرایط مناسبی قرار گرفت. برای موفقیت باید زمان گذاشت. امیدوارم که شروع این کلاس به موفقیت شما کمک کند و شما عزیزان را در راس تیم های بزرگ لیگ برتر قرار گرفته و موفقیت فوتبال را رقم بزنید.

وی در پایان افزود:  مربی باهوش مربی است که از زمان خود استفاده کند. مربیان بزرگ در کمال آرامش بهترین تصمیم را می گیرند. آینده فوتبال و تیم های ملی با حضور شما بزرگان که به لحاظ فنی و اخلاقی ادر بهترین وضعیت هستید، کمک خواهد کرد . دوست داریم فوتبال رشد کند و تماشاگران از تماشای فوتبال لذت ببرند. مسئولیت ما این است که تلاش کنیم و فوتبال را به شرایطی برسانیم که همگان از تماشای فوتبال لذت ببرند. معتقدن اینده خوبی با حضور شما رقم خواهد خورد. همگان باید برای فوتبال به دور از حاشیه و یک فوتبال لذت بخش تلاش کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز