خبرگزاری کار ایران

سرعتی زن تیم ملی والیبال: انگیزه مضاعفی برای مسابقات داریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۲۷۹

بازیکن تیم ملی والیبال ایران با اشاره به جوانگرایی انجام شده در این تیم، گفت: انگیزه زیادی برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا داریم.

به گزارش ایلنا، علی‌اصغر مجرد درباره شرایط تیم ملی در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا، افزود: تیم خوبی داریم که تمرینات سختی را پشت‌سر گذاشته است. من همیشه از بازی در کنار بزرگان تیم از جمله معروف و موسوی لذت می‌برم، اما نبود این بزرگان باعث شده نوبت به جوانان برسد که برای کشور و پرچم ایران تلاش کنند.
ملی‌پوش والیبال با ارزیابی دیدار‌های ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: بازی‌های دشواری پیش رو داریم. تیم‌های ژاپن، چین، کره جنوبی و استرالیا تیم‌های قدرتمند و سرسختی هستند که ممکن است تیم ایران را با چالش روبرو کنند.
وی افزود: شرایطی گذرانده‌ایم که انگیزه دوچندانی برای سکو داریم تا دل مردم را شاد کنیم.
مجرد با ضعیف خواندن شرایط میزبانی ژاپن، گفت: معطلی ۵ ساعته در فرودگاه و پایین بودن امکانات هتل و غذای بی کیفیت، شرایط را برای تیم ایران مشکل کرده است. از ژاپن انتظار چنین میزبانی نداشتیم. البته شرایط برای همه یکسان است و باید با آن کنار بیاییم.
تیم ملی والیبال ایران در گروه B رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا با تیم‌های پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ هم‌گروه است و ملی‌پوشان کشورمان فردا در نخستین مسابقه در مرحله مقدماتی به مصاف هنگ‌کنگ می‌روند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز