خبرگزاری کار ایران

کنداکتور روز:

رونمایی منچستریونایتد از کریستیانو رونالدو/ بازگشت قدوس به لیگ جزیره/ طارمی برگ برنده پورتو در دربی حساس پرتغال/ ناگلزمن رودررو شاگردان سابق خود/ حضور مسی در ترکیب اولیه پاریس

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۱۹۱

با پایان یافت مسابقات ملی، رقابت‌های باشگاه های از امروز آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با پایان یافتن مسابقات ملی و فیفا دی دوباره تب فوتبال در جهان علی الخصوص اروپا در رقابت های باشگاهی از امشب اوج خواهد گرفت.

لیگ برتر انگلیس 

در چارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ برتر انگلیس امروز 8 دیدار برگزار خواهد شد. از ساعت 16 تاتنهام در دربی لندن به مصاف کریستال پالاس خواهد رفت که این بازی از شبه ورزش پخش خواهد شد. از ساعت 18:30 نیز آرسنال و نوریچ سیتی، برنتفورد (که سامان قدوس را در اختیار دارد) و برایتون، منچستر یونایتد و نیوکاسل ( پخش از شبکه سه)، ساوتهمپتون و وستهام و ولوورهمپتون و واتفورد به مصاف هم خواهند رفت. از ساعت 21 نیز چلسی در استمفورد بریج پذیرای استون ویلا خواهد بود. در حساس ترین بازی این هفته نیز از ساعت 18:30 لسترسیتی در ورزشگاه خانگی خود پذیرای شاگردان پپ گواردیولا در منچسترسیتی خواهد بود.

 

لالیگا اسپانیا

هفته چهارم مسابقات لالیگا نیز امروز با دو دیدار لوانته و رایو والکانو و اتلتیک بیلبائو و مایورکا آغاز خواهد شد.

 

بوندسلیگای آلمان

در چارچوب هفته چهارم مسابقات بوندسلیگای آلمان از ساعت 18 یونین برلین و آگزبورگ، هوفنهایم و ماینتز، فرایبورگ و کلن و فورث و ولسفبورگ از ساعت 18 به مصاف هم خواهند رفت. در یکی از حساس ترین بازی های این هفته از همین ساعت بایرلورکوزن در خانه پذیرای دورتموند خواهد بود. اما از ساعت 21 در حساس ترین بازی امشب لایپزیک در حالی پذیرای بایرن مونیخ خواهد بود که هدایت باواریایی ها را سرمربی سابق لایپزیک یعنی ناگلزمن بر عهده دارد. این بازی به وطر مستقیم از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

 

سری آ ایتالیا

هفته سوم مسابقات سری آ ایتالیا نیز عصر امروز از ساعت 17:30 با بازی امپولی و ونیزیا آغاز خواهد شد. از ساعت 23:15 نیز آتالانتا در خانه پذیرای فیورنتینا خواهد بود. اما از ساعت 20:30 در حساس ترین بازی این هفته ناپولی و یوونتوس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

 

لوشامپیونه فرانسه

هفته پنجم لوشماپیونه فرانسه از ساعت 17:30 با بازی حساس پاری سن ژرمن و کلرمونت آغاز خواهد شد. در حساس ترین بازی این هفته نیز از ساعت 23:30 موناکو در ورزشگاه خانگی خود پذیرای مارسی خواهد بود این بازی از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

 

لیگ برتر پرتغال

هفته پنجم لیگ پرتغال نیز بازی بازی پاکوس فریرا و براگا و همچنین بنفیکا و سانتاکلارا نیز آغاز خواهد شد. اما در حساس ترین بازی این هفته از ساعت 24 اسپورتینگ لیسبون مدافع عنوان قهرمانی در خانه به مصاف یاران مهدی رحمتی در پورتو پرتغال خواهد رفت.

 

سایر لیگ‌ها

در چارچوب هفته هفتم لیگ روسیه از ساعت 18 زنیت سن پترزبورک که سردار آزمون را در اختیار دارد به مصاف اخمت گروژنی خواهد رفت. همچنین در چارچوب هفته چهارم سوپرلیگ ترکیه کایسری‌لسپور کع علی کریمی و مجید حسینی را در اختیار دارد از ساعت 21:30 به مصاف کاسیم‌پاشا خواهد رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز