خبرگزاری کار ایران

واکنش مدیرعامل گل گهر به شایعه آمدن نکونام به جای قلعه‌نویی؛

اسفندیارپور: با نکونام یا هیچ گزینه دیگری صحبت نکردیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۱۱۹

مدیرعامل باشگاه گل گهر نسبت به حواشی به وجود آمده در خصوص مذاکرات برای انتخاب جانشین امیر قلعه نویی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،  امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل گهر سیرجان که چندی پیش به دلیل اظهارات جنجالی در پایان بازی با استقلال در جام حذفی، از سوی کمیته انضباطی با محرومیت سه ماهه روبرو شد. 

علیرغم اینکه باشگاه گل گهر سیرجان به این حکم اعتراض کرده و درخواست تجدید‌نظرخواهی نسبت به آن داشته است ولی این حکم به باشگاه سیرجانی ابلاغ شده است و این سرمربی 3 ماه از همراهی این تیم در مسابقات محروم شده است.

با توجه به شروه مسابقات لیگ برتر خلیج فارس از اواخر پاییز حکم محرومیت قلعه نویی سرمربی گل گهر اجرایی خواهد شد و این مربی به نظر می‌رسد بخش اعظمی از مساباقت گل گهر در نیم فصل اول را از دست خواهد داد. همین موضوع باعث شد خبری منتشر شود که باشگاه گل گهر برای هدایت این تیم در این 3 ماه با جواد نکونام سرمربی سابق فولاد خوزستان مذاکراتی داشته و منتظر صدور حکم نهایی قلعه‌نویی است تا بتواند شماره6 پیشین تیم‌ملی را به سیرجان ببرد.

مدیرعامل باشگاه گل گهر در واکنش به این خبر به خبرنگار ما گفت: بر خلاف خبرهای منتشر شده، ما مذاکره ای با جواد نکونام و یا گزینه‌های دیگر برای جایگزینی با آقای قلعه نویی در صورت تایید محرومیت وی نداشته‌ایم. با نظر اقای قلعه نویی به تازگی مجتبی سرآسیایی نیز به کادرفنی گل گهر اضافه شده و دو مربی با تجربه و حرفه ای در کنار آقای قلعه نویی مشغول به کار هستند. ایشان در دو بازی اخیر دوستانه گل گهر با پرسپولیس و پیکان تیم را رهبری کردند و تمرینات تیم زیر نظر مستقیم ایشان برگزار می‌شود. تیم گل‌گهر در حال پیگیری تمرینات و انجام بازی‌های دوستانه است و فردا یکشنبه نیز برای ادامه تمرینات خود به سیرجان می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز