خبرگزاری کار ایران

مجیدی نگران سرنوشت تیم خود است

پاشازاده:استقلال مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی سال خود را مقابل الهلال عربستان دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۰۶۶

پیشکسوت استقلال می‌گوید بهتر است آبی‌ها برای بازی حساس مقابل الهلال عربستان به مسائل حاشیه‌ای توجهی نداشته باشند

به گزارش ایلنا، مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال می‌گوید با توجه به حواشی و اتفاقاتی که طی مدت اخیر پیرامون این تیم شکل گرفته بهتر است آبی‌ها برای بازی حساس مقابل الهلال عربستان به مسائل حاشیه‌ای توجهی نداشته باشند و یکدل و متمرکز به این بازی حساس فکر کنند.

شرایط تیم استقلال پیش از مصاف حساس با الهلال عربستان را چطور ارزیابی می‌کنید؟

خوشبختانه شنیدیم که محمدحسین مرادمند و محمد دانشگر به اردوی تیم اضافه شدند تا حداقل در بحث دفاع مشکلی نداشته باشیم، اما شرایط تیم برای بازی با الهلال سخت است. نماینده عربستان کلی هزینه کرده تا تیم قدرتمندی برای آسیا داشته باشد. از طرف دیگر ما مشکلاتی داریم و هنوز هم حل نشده است. در شرایط فعلی صحبت و انتقاد کردن کاری را پیش نمی‌برد. چیزی که در حال حاضر اهمیت دارد، همدلی بین اعضای تیم است. درست است که الهلال بازیکنان سرشناس و گرانقیمتی دارد، اما اگر ما همدل باشیم و تمرینات خوبی را سپری کنیم می‌توانیم جلوی آنها بایستیم.

به نظر شما آرامش در این وهله به استقلال کمک می‌کند؟

بله، استقلال مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی سال خود را مقابل الهلال عربستان پشت سر خواهد گذاشت و به طور حتم این مسابقه می‌تواند تاثیرات مثبت زیادی را در روند آینده این تیم داشته باشد. آن چیزی که برای من نگران کننده است حاشیه‌ها و چالش‌هایی بود که پیش از شروع این مسابقه رخ داد، استقلال به آرامش نیاز دارد، این حاشیه‌ها تمرکز آبی‌پوشان را بر هم می‌زند و باعث می‌شود آنها از لحاظ روانی افت کنند. فرهاد مجیدی نگران سرنوشت تیم خود است، او به عنوان مسوول فنی تیم باید همه امکانات و بستر لازم برایش فراهم باشد تا بتواند تیم را به موفقیت برساند و وقتی می‌بیند مشکلاتی برایش وجود دارد ناراحت می‌شود. با اضافه شدن ملی‌پوشان استقلال این شانس را خواهد داشت تا با تمامی نفرات برای این مسابقه بزرگ آماده شده و بازیکنان به هماهنگی کامل دست پیدا کنند.

برد خوبی را هم مقابل عراق به دست آوردیم.

خیلی از نتیجه بازی خوشحالیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. ما بازیکنان خوبی در خط دفاع، هافبک و حمله داریم. در بحث دفاعی عملکرد ملی پوشان خوب بود و اجازه هنرنمایی به عراقی‌ها را ندادیم. در وسط زمین احمد نوراللهی و سعید عزت اللهی خوب کار کردند. انتخاب امید نورافکن در پست دفاع چپ خوب بود و دیدیم چطور بازی کرد. خط دفاعی ما در این بازی خوب عمل کرد و شاهد یک نظم خوب در خط دفاعی تیم ملی بودیم. مدافعان ما اجازه خودنمایی به بازیکنان عراقی را ندادند و این مساله می‌تواند در بازی‌های بعدی هم کمک حال تیم ملی باشد. بازی خوب، روان و مقتدرانه‌ای را از بازیکنان ایران شاهد بودیم. شیوه بازی تیم ملی باید همین گونه باشد و هر چه کمتر شاهد تغییر و تحول در تیم کنونی باشیم بدون شک نتیجه بهتری را کسب خواهیم کرد. تیم ایران در سیستم ۲-۴-۴ بهتر کار می‌کند و می‌تواند موفق‌تر باشد، ما شاهد یک بازی روان از سوی ملی‌پوشان کشورمان هستیم و آنها فوتبالی شاداب را به نمایش گذاشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز