خبرگزاری کار ایران

دقیقی: حسینی یکی از باهوش‌ترین سرمربیان ایران است / اهداف بسیار بزرگی در پیکان داریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۵۳۹

سرپرست جدید پیکان می گوید ورزشی بودن کادر مدیریتی این تیم یکی از دلایلی بود که این پست جدید در یک تیم را انتخاب کرد.

به گزارش ایلنا، سعید دقیقی که به تازگی به عنوان سرپرست جدید پیکان معرفی و جایگزین علی اصغر مدیر روستا شد در این باره به خبرنگار ما گفت: پیش تر سابقه این را داشتم که بازیکن تیم پیکان باشم و روزگار خوبی را در این تیم داشتیم و دوستان خوبی در سطح مدیریت خرد و کلان داریم. با آقای اکبر محمدی در فدراسیون فوتبال همکار بودیم و دوستی دیرینه ای داشتیم و همین موضوع باعث شد به عنوان مدیر تیم و مشاور اجرایی ایشان در کلیه امور حضور پیدا کردم چون اعتقاد دارم ورزش را باید به ورزشی ها سپرد و اینکه مدیر ارشد ایران خودرو یک انتخاب فنی و ورزشی برای مدیرعاملی این تیم داشته و این اتفاق سال گذشته سال  خوبی را برای پیکان رقم زد و دعوت دکتر محمدی را اجابت کردم و به مجموعه پیکان اضافه شدم. انشالله بشود اوقات خوب سال قبل را ادامه دار کنیم و حتی شرایط بهتر از قبل باشد 

وی در همین باره اضافه کرد: انشاالله در رشته های دیگر بتوانیم در سطح کشور والیبال آقایان و بانوان، فوتسال بانوان و فوتبال ساحلی سرآمد تمام تیم های لیگ های مختلف بشویم و در بحث آکادمی تیم های پایه هم سال های سال است پیکان سرآمد رده های پایه بوده و امیدوارم این اتفاق نیک را بهتر از قبل ادامه بدهیم.

دقیقی که سال ها پیش با مجتبی حسینی سرمربی فعلی پیکان در صبا همبازی بوده در این خصوص گفت: فکر می کنم اواخر دوران بازیگری شان با شروع دوران فوتبال من همراه شد و همان موقع هم روزگار خوشی کنار هم داشتیم و قهرمان جام حذفی شدیم. در آن زمان آقای حسینی از تجربه های خوبش به من می گفت و خوشحالم بار دیگر در جای دیگر با هم همکار شدیم و اعتقاد دارم آقای حسینی یکی از مربیان با دانش و باهوش فوتبال ایران است و اعتقاد دارم خیلی بهتر از این می تواند در سطح فوتبال  کشور مطرح باشد. کادر خیلی خوبی داریم و نیرو های جوانی در کنار آقای حسینی هستند که سابقه بازیگری و مربیگری را دارند و کادر باشگاه آقای دکتر الله کرم را داریم که از مدرسین فوتبال هستند و آقای رحیم پور را داریم که مربی بنده بود و از متخصصین فوتبال هستند.

او ادامه داد: آقای رضا رحقی که سال های سال است کار مدیریت می کنند و آقای پاینده را در روابط عمومی داریم و از مشاورین آقای رغبتی را داریم که از متخصصین امر هستند فکر می کنم یک تیم خوب و تماما ورزشی تشکیل دادیم. شاید در تاریخ فوتبال ایران کمتر چارچوب مدیریتی بوده که به این شکل کنار هم قرار گرفتند و تمام نفرات تحصیل کرده های امر ورزشی هستند و انشاالله اتفاقات خوبی رقم بخورد و تمام تلاشمان را کردیم با توجه به بودجه تمام انتخاباتمان مبنی بر شایسته سالاری باشد و فرصت را در اختیار استعداد های نو و جوان گذاشتیم و به دنبال این هستیم چهره های جدیدتر به فوتبال  و والیبال ایران، فوتسال بانوان، والیبال بانوان و فوتبال ساحلی معرفی کنیم و باشگاه پیکان را به عنوان یک باشگاه استعداد یاب و استعداد پرور در سطح کشور معرفی  کنیم. انشالله در فرصت آتی خواسته های مان محقق شود.

سرپرست پیکان در پاسخ به این سوال که با این حساب در حال حاضر در فدراسیون فوتبال فعالیتی دارد یا خیر عنوان کرد: خیر.  بنده حدودا یک ماه پیش از مجموعه فدراسیون فوتبال استعفا دادم و برای مدیریت جدید فدراسیون فوتبال و همکارانشان آرزوی موفقیت دارم و چند سالی که در آنجا بودم در توصیه زیر ساخت ها کارهای خوبی انجام دادیم که ثمراتش هم اگر به مرکز ملی فوتبال تشریف بیاورید دیده می شود. هشتاد درصد خوابگاه بانوان به اتمام رسیده و خانه فوتسال همین روزها افتتاح می شود. فضا کل مجموعه به بهترین شکل انجام شده و  کار های زیادی در طول مدتی که حضور داشتیم انجام شده و فکر می کنم برای اولین بار است که در چند سال گذشته اتفاق افتاده. 

دقیقی که سابقه بازی در پیکان را دارد و الان در پست جدیدی در این باشگاه منصوب شده افزود: سعی کردم در سال هایی که در پیکان بودم اتفاقات خوی رقم بزنم و بیشترین عاملی که باعث شد به این تیم بیایم وجود چهره‌های مدیریتی فنی و ورزشی بوده و انتخاب های خوبی که گروه ایران خودرو داشته و یک تیم کاملا ورزشی کنار هم قرار گرفتند. بودجه ما آنچنانی نیست ولی اهدافمان بسیار  بزرگ است و به دنبال این هستیم یک روش نوین مدیریتی و نگاه استعداد یابی و استعداد پروری داشته باشیم و با همین دید جایگاه بسیار  خوبی در لیگ فوتبال و سایر رشته های ورزشی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز