خبرگزاری کار ایران

تعویض های هجومی و عطش تیم ملی برای رکورد شکنی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۲۹۵

در شرایطی که تیم ملی ایران مقابل عراق با اختلاف دو گل از حریف خود پیش بود تعویض های هجومی نشان از علاقه به بیشتر شدن این اختلاف داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی ایران مقابل عراق موفق شد با نتیجه پر گل 3 بر صفر به برتری دست پیدا کند و بعد از 49 سال به برد با بیش از 2 گل برابر این تیم دست پیدا کند.

شاگردان اسکوچیچ موفق شدند خیلی زود دروازه حریف را باز کرده و در دقیقه 2 روی گل علیرضا جهانبخش پیش بیافتند و این باعث شد روند بازی در ادامه تحت تاثیر قرار بگیرد. شاید اگر ملی پوشان گل اول را زود به ثمر نمی‌رساندند با توجه به شرایط بازی کارشان گره می‌خورد و با عملکرد دفاعی عراق روبرو می‌شدند و ولی این گل زودهنگام قفل بازی را به نوعی شکاند و ادامه بازی را تحت تاثیر خود قرار داد.

در نیمه دوم هم در دقیقه 69 بازی بود که مهدی طارمی اختلاف را به دو گل رساند تا خیال اسکوچیچ بابت سه امتیاز بازی راحت باشد. نکته مهم در اینجا تعویض‌های تیم ملی بود که نشانی از رضایت به نتیجه موجود و تلاش برای بستن بازی با همان دو گل اختلاف نداشت.

دقایقی پیش از گل دوم ایران بود که سامان قدوس جانشین عزت اللهی شد که درگیر مصدومیت شده بود و پس از آن هم نفرات هجومی تیم ملی تغییر کردند، انصاری فرد جانشین طارمی شد، قلی زاده به جای امیری وارد زمین شد و در نهایت در ثانیه‌های پایانی قایدی جانشین آزمون شد تا اسکوچیچ هم به سایر نفرات هجومی خود میدان داده باشد و هم انرژی تازه ای در فاز هجومی خود داشته باشد که در نهایت به گل سوم این تیم توسط قلیزاده منجر شد.

این موضوع نشان از تفکرات هجومی کادرفنی تیم ملی و عدم رضایت زودهنگام به برتری و حفظ نتیجه بازی دارد که در بازی‌های این چنینی می‌تواند مفید باشد و نتیجه اش در بازی با عراق و نتیجه خوبی که کسب شد به چشم خورد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز