خبرگزاری کار ایران

نمی‌توانیم به بازی استقلال و الهلال خوش‌بین باشیم!

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۱۴۷

استقلال هفته دیگر به مصاف الهلال عربستان می‌رود.

به گزارش ایلنا، استقلال هفته دیگر به مصاف الهلال عربستان می‌رود. آبی پوشان از 14 شهریور راهی امارات محل برگزاری این بازی شده‌اند.

این در شرایطی است که هنوز نقل و انتقالات  باشگاه کامل نشده و تمام نفرات موردنظر کادر فنی جذب نشده‌اند و طبق اعلام خود باشگاه دست‌کم 4 بازیکن داخلی و یک بازیکن خارجی در لیست خرید استقلال قرار دارند.

با توجه به تغییرات زیادی که در ترکیب استقلال ایجادشده آبی پوشان فقط با یکی دو هفته تمرین برای چنین بازی سختی هماهنگ و آماده نمی‌شوند. تا نفرات جدید اضافه شوند فرصتی برای هماهنگ کردن آن‌ها وجود ندارد. به‌خصوص که حداقل 4 بازیکن تیم یعنی یزدانی، آغاسی و نیک‌نفس و سلمانی تا پایان بازی با سوریه در اردو هستند. 

با توجه به اینکه الهلال در شرایط بازی قرار دارد بعید است استقلال با این شرایط بتواند نتیجه بگیرد. تجربه دوران شفر و شکست سنگین 3 بر صفر مقابل السد در ورزشگاه آزادی در لیگ هجدهم شکست خورد. حتی استراماچونی هم برای ساختن استقلال موردنظرش بیش از یک ماه زمان لازم داشت. در این شرایط نمی‌شود به بازی استقلال بااین‌همه تغییرات مقابل الهلال پر مهره  و آماده که در کوران رقابت‌های لیگ عربستان قرار دارد آن‌هم در یک زمین بی‌طرف در امارات خوش‌بین بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز