خبرگزاری کار ایران

مصطفی کارخانه: والیبال خون تازه می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۸۲۹

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان گفت: تغییر و تحولات در تیم ملی برای این انجام شد، چون والیبال خون تازه می‌خواهد.

به گزارش ایلنا، مصطفی کارخانه سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با شبکه رادیویی ورزش گفت: ما هدف بزرگی داریم. تغییر و تحولات برای این شد، چون والیبال خون تازه می‌خواهد. تمام کادر فنی ایرانی و بازیکنان جدید هستند. کادر ایرانی خیلی متحد و منسجم است و امیدوارم با یک نتیجه خوب به جایگاه اصلی خود یعنی اولی آسیا برگردیم. تیم‌های اول و دوم به مسابقات جهانی میروند.

سرپرست تیم ملی والیبال افزود: شاید این رشد والیبال ما در عرصه‌های ورزشی به علت مراود‌های ورزشی بوده، چون مروادات ورزشی تکنیک‌ها را بالا میبرد.

وی گفت: دو ماهی است که در خدمت آقای عطایی هستیم و با یک برنامه مدون برنامه‌های تیم جلو میرود و بازیکنان با تمام وجود تمرین میکنند.

کارخانه افزود: باید از عطایی حمایت کنیم. من سرپرست والیبالم و هیچکس پسرخاله من نیست. نه من در کار ایشان دخالت میکنم نه ایشان. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

سرپرست تیم ملی گفت: میانگین سنی تیم ما ۲۳ الی ۲۴ سال است. برای سه سال دیگر در المپیک پاریس برنامه داریم. چرا آنقدر برای مربی خارجی هزینه کردیم. هدف فدراسیون ما موفقیت تیم بود، اما من این هدف را در مربی خارجی ندیدم که این برنامه را داشته باشد.

وی افزود: داورزنی به این باور رسید با توجه به اینکه هزینه برای مربی خارجی بالاست الان شاید با مربی ایرانی بهتر نتیجه بگیریم.

کارخانه گفت: این مسابقات برای فدراسیون مهم است و برنامه ریزی کوتاه مدت اینست که در آسیا موفق باشیم.

سرپرست تیم ملی افزود: ما چرا پولمان را به مربی خارجی بدهیم. من نمره بیست به عطایی و کادر ایشان میدهم.

فدراسیون همان امکاناتی را که در اختیار مریی خارجی بود هم اکنون در اختیار تیم ملی گذاشته است.

کارخانه گفت: از تیمی که در المپیک توکیو بود هفت بازیکنش در ترکیب نیستند و با تیمی جوان به ژاپن میرویم. هدف بزرگ تلاش بزرگ میطلبد. امیدوارم بچه‌های ما در پیک مهارتی و تکنیکی باشند و کادر ما از ظرفیت‌های خود به خوبی استفاده کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز