خبرگزاری کار ایران

فریدونی: ذوب آهن و روسیه دوستی دیرینه دارند / حاضریم معادل غرامت تیم روبین کازان واکسن وارد کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۵۰۵

مدیرعامل ذوب آهن در خصوص شرایط این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه ، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن پیش از ظهر امروز در محل کنسولگری فدراسیون روسیه در اصفهان حضور یافت و با بوریس موریتسوف سرکنسول روسیه دیدار و گفتگو کرد.

مجتبی فریدونی در ارتباط با دیدار خود با سرکنسول فدراسیون روسیه گفت: این دیدار پیرامون بحث دریافت مبلغ جریمه پرونده رضا شکاری از باشگاه روبین کازان صورت گرفت و با توجه به اینکه محکومیت این باشگاه، بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه  روبین کازان را در پی خواهد داشت پیشنهاد دادیم که پس از دریافت مبلغ جریمه، به عنوان حسن نیت حاضر به همکاری و ارائه هرگونه اعلام رضایت از باشگاه مذکور به جهت جلوگیری از بسته شدن پرونده نقل و انتقالات روبین کازان هستیم.

وی افزود: ما به سرکنسول محترم روسیه اعلام کردیم پیشنهاد باشگاه ذوب آهن در ارتباط با نحوه‌ی پرداخت غرامت این است که چنانچه مقدورباشد معادل مبلغ 300 هزار دلار غرامت این باشگاه، واکسن اسپوتنیک روسی جهت تزریق به بازیکنان  تیم‌های مختلف، کادر و پرسنل باشگاه مبادله گردد. همچنین از جناب کنسول جهت بازدید از مجموعه و اماکن ورزشی باشگاه ذوب آهن دعوت به عمل آوردیم که با استقبال ایشان روبرو شد.

فریدونی در پایان تصریح کرد:  همانگونه که مطلع هستید اتحاد جماهیر شوری سابق و روسیه امروز نقش بسیار مهمی در تاسیس  کارخانه و مجموعه‌های بزرگ صنعتی ذوب آهن اصفهان داشته و از دیر باز بین طرفین ارتباطی تنگاتنگ وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز