خبرگزاری کار ایران

توضیحات مدیر روابط عمومی تراکتور در خصوص قطع همکاری با رحیمی؛

معاون سابق تراکتور قرارداد اسپانسر را با خود از باشگاه برد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۳۹۶

باشگاه تراکتور در خصوص دلیل قطع همکاری با معاون سابق و ادعای مطرح شده از سوی وی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه تراکتور که این روزها درگیر مسائل مختلفی است که باعث تعلیق فعالیت‌هایش شده، این روزها با انتقادات زیادی روبروست و تعدادی از افرادی که سابقا در این باشگاه فعالیت داشتند هم رو به افشاگری آورده و ادعاهای مختلفی را مطرح می‌کنند. 

علیرضا رحیمی، معاون سابق باشگاه تراکتور که چندی پیش همکاری خود را با این باشگاه قطع کرد، در صفحه شخصی خودش مدعی شد دلیل جدایی وی بحث جدایی کاپیتان‌های وقت تیم یعنی دژاگه، شجاعی و حاج صفی بوده است ولی مسئولان باشگاه تراکتور این موضوع را رد می‌کنند. 

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور در گفتگو با ایلنا در این خصوص اظهار داشت: بحث جدایی آقای رحیمی از باشگاه مربوط به قرارداد اسپانسری بود که با شرکت هافمن بسته شده بود تا تبلیغاتش برای ۴ تا ۶ بازی روی پیراهن تیم ما قرار بگیرد و بابتش ۳ میلیارد پرداخت شود. آقای رحیمی تمام مدارک این قرارداد را با خود از باشگاه بیرون برده و هیچ سند و مدرکی از این قرارداد در باشگاه موجود نیست و دلیل قطع همکاری با ایشان هم همین موضوع بود. 

وی افزود: متاسفانه باشگاه تراکتور به تعهد خودش به هافمن عمل کرد ولی هیچ مبلغی تا امروز بابت آن به باشگاه پرداخت نشده است. اینکه گفته می‌شود جدایی آقای رحیمی مربوط به کاپیتان‌های سابق است صحت ندارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز