خبرگزاری کار ایران

ماندن مظاهری به صلاح استقلال نیست

منصور رشیدی:مظلومی همیشه دنبال این است که در استقلال باشد/ دیگر نمی‌دانیم برای مددی چه دعایی بکنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۱۳۵

پیشکسوت استقلال در خصوص نرفتن 3 بازیکن این تیم به امارات واکنش نشان داد.

منصور رشیدی پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص اینکه سه بازیکن این تیم در سفر به دوبی این تیم را همراهی نکردند اظهار کرد: تا جایی که من شنیدم دانشگر به یک تیم خارجی خواهد رفت رشید مظاهری هم که در خبرها خواندم به تیم بازگشته است اما به هر حال این سه بازیکن در آستانه بازی این تیم مقابل الهلال همراه این تیم به دوبی می‌رفتند و پس از بازگشت و انجام این بازی مشکل‌شان را با استقلال حل می‌کردند.

وی ادامه داد: همه بازیکن‌های تیم مشکل مالی دارند فکر نمی‌کنم فوتبالیست‌ها آنقدری مشکل مالی داشته باشند که روی زندگی‌شان تاثیر داشته باشد. وقتی که یک بازیکن درجه 2، 3 میلیاردی پول می‌گیرد شما حساب کنید بازیکن استقلال پرسپولیس قراردادش چقدر است. نمی‌دانم بازیکنان دیگر چه چیزی می‌خواهند.

رشیدی خاطرنشان کرد: به نظرم نگه داشتن مظاهری در این فصل به صلاح استقلال نبود. چون بارها در این فصل با یکدیگر به چالش خوردند. البته این را هم بگویم مدیریت تیم همه ضعیف است و حتی اگر خود من هم در باشگاه عهده‌دار سمتی باشم وقتی نتوانم کاری انجام دهم باید بروم اما متاسفانه در استقلال نه مدیرعامل نه هیات مدیره کارآیی لازم را ندارند اما خبری از استعفا در بین آنها نیست.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: خود آقای مظلومی در هیات مدیره چه کار خاصی انجام می‌دهد آیا مشکل مالی را حل می‌کند حتی من شنیدم ایشان همراه تیم در این  سفر حضور دارد کارآیی وی در این سفر چیست آیا باری از مشکلات تیم حل می‌کند هیچ جای دنیا عضو هیات مدیره کنار تیم‌ها به سفر نمی‌روند یک مصاحبه از ایشان خواندم گفته بود هیچ کس استقلالی‌تر از من نیست باید به ایشان بگویم استقلالی‌تر از وی این 30، 40 میلیون هوادار تیم هستند که در سرما و گرما کنار تیم هستند.

وی ادامه داد: استقلال این همه پیشکسوت دارد علی جباری ،اکبر کارگر جم، اصغر حاجیلو ،جواد قراب که سابقه بیشتری از مظلومی در استقلال دارند اما هیچ ادعایی ندارند ایشان سه چهار سال در استقلال بازی کرده است دم از استقلالی‌ بودن می‌کند ایشان یادشان رفته که استقلال را رها و به تراکتورسازی رفت متاسفم برای آدم‌هایی که چنین اظهارنظرهایی انجام می‌دهند. همیشه هم دنبال این است که در استقلال باشد. البته من می‌دانم طرز فکرش چیست او می‌خواهد کم کم جای مجیدی را در استقلال بگیرد.

وی در خصوص عملکرد مددی دراستقلال بیان داشت: وزیر ورزش جدید باید تصمیم نهایی را در خصوص ایشان بگیرد در پرسپولیس سمیعی این تیم را قهرمان کرد اما در آستانه استعفا دادن است اما این طرف استقلال هیچ عنوانی را کسب نکرده اما مددی می‌خواهد بماند دیگر نمی‌دانیم برای این افراد چه دعایی بکنیم حالا باید بگوییم خدا آنها را خیر دهد.

رشیدی در خصوص حضور فریاد شیران در استقلال خاطرنشان کرد: به هر حال تصمیمی که مدیریت باشگاه گرفته من ایشان را از قدیم می‌شناختم پسر بدی نیست اما استقلال این همه پیشکسوت دارد و آنها باید در این جایگاه‌ قرار بگیرند. البته وقتی آقای مظلومی می‌گوید از من استقلالی‌تر نیست دیگر نباید انتظاری از حضور افراد مختلف در سمت‌های باشگاه  باشیم البته ایشان یک بار یک حرفی به من زد که لازم باشد به موقع در خصوصش صحبت خواهم کرد.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز