خبرگزاری کار ایران

پلی آف لیگ دسته دوم؛

ویستا توربین - شهرداری ماهشهر؛ نبرد صعود بعد از رأی جنجالی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۹۴۶

دو تیم راه یافته به پلی آف برای صعود به لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از اعلام رأی جنجالی مربوط به تبانی در رقابت‌های لیگ دسته دوم مشخص شد که مسابقه پلی آف برای صعود به لیگ دسته اول باید میان دو تیم ویستاتوربین تهران و شهرداری ماهشهر برگزار شود و این دیدار به صورت رفت و برگشت است.

دیدار رفت دو تیم فردا دوشنبه 15 شهریورماه به میزبانی ویستاتوربین و در ورزشگاه غدیر تهران برگزار می‌شود و قضاوت این دیدار را اشکان خورشیدی بر عهده خواهد داشت.

بازی برگشت دو تیم هم یکشنبه هفته آینده روز 21 شهریور ماه در ورزشگاه شهدای ماهشهر برگزار می‌شود و برنده این دو دیدار در مجموع راهی رقابت‌های لیگ دسته اول می‌شود و سومین سهمیه صعود از لیگ دو را تصاحب خواهد کرد.

پیش از این با توجه به امتیازات جدول این تیم شهید قندی یزد بود که جواز حضور در پلی آف لیگ دسته اول را پیدا کرده بود ولی اتفاقات هفته‌های پایانی زیر ذره بین فدراسیون فوتبال و کمیته های طابعه قرار گرفت و در نهایت حکم به صعود شهرداری ماهشهر به این مرحله از رقابت‌ها داده شد.

سهمیه صعود مستقیم به لیگ دسته اول را هم مس شهر بابک و شهرداری همدان پیش از این تصاحب کرده بودند و حالا نبرد ویستا توربین و شهرداری ماهشهر برای گرفتن سومین و آخرین سهمیه صعود است.

باید دید فردا دو تیم در دیدار رفت چه نتیجه‌ای را رقم خواهند زد و با چه عملکردی خود را آماده دیدار برگشت و نهایی خواهند کرد تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ یک مشخص شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز