خبرگزاری کار ایران

قرعه کشی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۹۰۹

مراسم قرعه کشی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ برگزار شد.

مراسم قرعه کشی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی به صورت آنلاین و با حضور مهرداد شفیعی مسئول فوتبال ساحلی، ثریا خالدی و امیرحسین فراهانی از مسئولان مسابقات برگزار شد.

مسابقات با حضور ۱۲ تیم در ۳ گروه ۴ تیمی و در دو مرحله رفت و برگشت به صورت مجتمع برگزار خواهد شد که در پایان تیم های اول و دوم به همراه دو تیم برتر سوم جدول رده بندی نهایی مسابقات در پایان مسابقات دور برگشت( مجموعا ۸ تیم) به مرحله فینال جهت تعیین ۲ تیم صعود کننده به لیگ برتر در فصل آتی راه پیدا خواهند کرد.

بر اساس این قرعه کشی گروه بندی رقابت ها به شرح زیر تعیین شد:

گروه یک: 

صدرشیمی یزد( میزبان دور رفت)، شهروند فرح آباد( میزبان دور برگشت)، شهرداری چلیچه، شهرداری دشتی پارسیان

گروه دو:

ملوان بندرانزلی( میزبان دور رفت)، زردپوشان سیاه کوه اردکان( میزبان دور برگشت)، موج گناوه، موج سواران ساحل بوشهر

گروه سه:

ملوان بندرگز( میزبان دور رفت)، فولاد هرمزگان( میزبان دور برگشت)، دهیاری ملاباشی، منطقه آزادچابهار

مسابقات دور رفت درتاریخ های ۲۶ و ۲۷ شهریور آغاز می شود. مسابقات دور برگشت در تاریخ ۸ مهر آغاز خواهد شد. مرحله نهایی مسابقات نیز ۲۰ مهر ۱۴۰۰ به بعد برگزار می شود.

ضمنا تیم های چهارم رده بندی نهایی به همراه ضعیف ترین تیم سوم در پایان مسابقات دور برگشت( مجموعا ۴ تیم) به صورت مجتمع( یک دور) به دیدار یکدیگر خواهند رفت و در پایان این دور از مسابقات دو تیم انتهای جدول به رقابت های زیر گروه در فصل آتی سقوط خواهند کرد.

۸ تیم صعود کننده در ۲ گروه ۴ تیمی به صورت مجتمع( یک دور) به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در پایان این دور از مسابقات تیم های اول وهر گروه مستقیما به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در فصل آتی( با رعایت سایر الزامات قانونی) صعود خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز