خبرگزاری کار ایران

سجاد محمدیان: به طلای پاریس فکر می‌کنم/ مدالم را به شهید سپهوند تقدیم می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۷۵۹

سجاد محمدیان قهرمان پارالمپیک کشورمان گفت: از 16 نفر اعزامی 13 نفر مدال طلا و نقره کسب کردند. در رتبه 13 ام قرار گرفتیم، این پیشرفت چشمگیر نیاز به حمایت و نگاه های ویژه تر داره.

سجاد محمدیان نماینده پارادومیدانی کشورمان و دارنده مدال نقره  پارالمپیک توکیو در گفتگو با ایلنا اظهار کرد: خداراشاکرم که دست پر به ایران برمی‌گردم، پیش بینی ام مدال طلا بود ولی متاسفانه شرایط آب و هوایی برخلاف تصورمان بود و در روزهای آخر بارندگی شد و باعث شد از کیفیت پرتاب هایم کم شود و نتوانم به آن رکوردی که قبلا ثبت کرده بودم برسم.

وی ادامه داد: رکوردی که قبلا به ثبت رسانده بودم 15متر و 27سانتی متر بوده اما خداراشکر رکوردم در اردوی آخر کیش و تهران بالای 15/50 بود، اما متاسفانه اینجا وزنه سر خورد و هماهنگی عصب عضله سخت بود به همین دلیل رکوردم کمتر شد. پرتاب اول که بدنم آمادگی کمتری داشت و بارندگی کمتر بود بهترین پرتابم بود و از بین 6 پرتاب پرتاب اولم ثبت شد.

دارنده مدال نقره پارالمپیک درخصوص حمایت ها گفت: این دوره از رقابت ها دومیدانی گل کاشت! از 16 نفر اعزامی 13 نفر مدال طلا و نقره کسب کردند. مدال برنز نداشتیم، در رتبه 13 ام قرار گرفتیم در صورتی که در المپیک ریو در رتبه 15 ام قرار گرفته بودیم این پیشرفت چشمگیر نیاز به حمایت و نگاه های ویژه تر داره. اگر حمایت بشویم مطمعنا نتایج بهتری بدست می‌آوریم و جایگاه های بهتری را هم کسب خواهیم کرد.

محمدیان درباره سقف آرزوهایش گفت: بعد از بازگشت به ایران استراحت کوتاه می‌کنم و بلافاصله تمریناتم را آغاز می‌کنم تا برای مسابقات آسیایی چین آماده بشوم و بتوانم سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کنم برای آرزوهایم تلاش می‌کنم و فقط به مدال طلا فکر می‌کنم.

وی در آخر خاطر نشان کرد: تشکرمی‌کنم از مربی عزیزم جناب دکتر بهرامی، همچنین تشکر می‌کنم از مردم عزیز ایران که با انرژی و دعای خوبشان بدرقه‌مان کردند. مدالم را به هم محله‌ایم که چند روز پیش در مرز بانه کردستان به شهادت رسید ستوان سوم رشید سپهوند تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز