خبرگزاری کار ایران

نریمان جهان؛ سر تمرین فهمیدیم که مالک باشگاه قصد واگذاری دارد/امیدوارم حال تراکتور زود خوب شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۵۳۶

کاپیتان دوم تراکتور از جریان تجمع هوادارن تراکتور در این باشگاه خبرداد و گفت:عصر امروز از انحلال تیم خبر دار شدیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سامان نریمان در مورد اتفاقات عصر امروز تراکتور گفت:تمرین عصر امروز در حال برگزاری بود که تعدادی از هوادارن در باشگاه تجمع کرده بودند که منجر به لغو تمرین شد و در این حین بود که مدیرعامل باشگاه خبر از عدم تیمداری آقای زنوزی داد.

وی ادامه داد: آقای زنوزی در این وضیعت هزینه کرده است و باید همه قدردان این وضیعت باشیم و از ایشان حمایت کنیم

وی افزود:حق واقعی آذربایجان و هواداران تراکتور این نیست و تیم هروز که به بازی با النصر نزدیک تر میشود حاشیه ها افزایش میابد.

کاپیتان تیم تبریزی متذکر شد:متاسفانه هروز تیم در حاشیه غرق می‌شود متاسفانه حال تیم خوب نیست و همه نگران وضیعت تیم هستیم، و همه باید پشت تیم باشیم و همه اگه کنارهم باشیم تیم می تواند نتیجه بگیرد.

وی ادامه داد: اگر نظر من را بخواهید آقای زنوزی نباید تیم را منحل کنند و باید منتظر باشیم و بمانیم که ریشه اصلی بحث چیست و طبق صحبت هایی که با مدیران باشگاه داشتیم گفتن که ان شاالله حل خواهد شد و امیدوارم حال تراکتور خیلی زود خوب شود.

وی در مورد وضیعت بازیکنانی که اخیرا بحث جدایی آن ها مطرح شده بود گفت:وضیعت اکبر ایمانی تا حدی که میدانم مشخص نیست و حضور اخباری و عباس زاده قطعی است.

نریمان جهان اعلام کرد:در وضیعت فعلی تیمداری بسیار سخت است و با این حال پریشان جواب دادن بسیار سخت است و حس مسئولیت کردم تا بتوانم کمی از دردها را کم کنیم.

وی در پایان اعلام کرد:تا پایان عمرم تراکتور را دوست دارم با این تیم زندگانی می کنیم و امیدوارم برای حل این مشکلات اقداماتی انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز