خبرگزاری کار ایران

حمله ستاره سابق بارسلونا به سرمربی این تیم: کومان به من بی احترامی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۲۲۷

ستاره جدا شده بارسلونا صحبت های جالب توجه ای را در خصوص سرمربی این تیم مطرح کرد.

میرالم پیانیچ، هافبک 31 ساله بوسنیایی پس از کاهش شصت درصدی دستمزدش در بارسلونا در انتقال قرضی یک ساله راهی بشیکتاش ترکیه شد.

پیانیچ که در طول یک فصل حضورش در بارسلونا توسط رونالد کومان به کار گرفته نشد، مجبور شد این تیم را به صورت قرضی ترک کند و در مصاحبه با مارکا، در خصوص رابطه اش با این سرمربی هلندی گفت:

 شرایط من در بارسلونا از همان ابتدا پیچیده بود. دو هفته به خاطر ابتلا به کووید دیر آمدم. انفرادی تمرین کردم تا آماده شوم اما پس از آن سرمربی هرگز با من درباره افکاری که در مورد فصل و برنامه هایش برای من صحبت نکرد. رونالد کومان به من بی احترامی کرد. او از همان ابتدا روی نام من قلم قرمز کشید. دوست داشتم او به من بگوید که چه انتظاراتی از من دارد اما این کار را نکرد. کومان سرمربی خیلی عجیبی است و اولین باری است که چنین مدیریتی را می بینم. من فردی هستم که حاضرم هر چیزی را بپذیرم اما دوست دارم این مسئله رو در رو به من گفته شود، نه طوری رفتار شود که انگار یک بچه 15 ساله هستم.

وی ادامه داد:

من تا پایان جنگیدم و حرفه ای رفتار کردم اما در عین حال می دانستم اگر این مربی بماند باید به دنبال راه حلی باشم. تا به امروز هنوز نفهمیدم کومان چه چیزی می خواست. او برای حل مشکلات توضیحی نمی داد. برای کسب قهرمانی به 17-18 بازیکن در طول فصل نیاز است اما کومان این طور نبود و به من جوابی نمی داد. هر چه زمان گذشت، شرایط بدتر شد اما هیچ دلیلی در کار نبود. مشخصا من عاشق بارسلونا بودم و فلسفه بازی بارسلونا دقیقا با سبک بازی من مطابق بود. همیشه هدف بزرگ من بازی برای باشگاه بزرگی چون بارسلونا بود اما حالا حاضر شدم برای جدایی از بارسا دستمزدم را کم کنم زیرا من عاشق فوتبال بازی کردن هستم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز