خبرگزاری کار ایران

تراکتور و ۱۴ بازیکنی که مقابل النصر حضور ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۱۷۶

تراکتور در حالی به مصاف نمایده عربستان می‌رود که نسبت به آخرین بازی آسیایی خود ۱۴ بازیکن را در اختیار ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال تراکتور باید حدود ۱۰ روز دیگر به مصاف النصر عربستان بروند و اولین بازی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا برابر این تیم را برگزار کند.

تراکتوری‌ها در حالی پا به این مسابقه می‌گذارند که نسبت به آخرین بازی آسیایی خود که مقابل الشارجه امارات برگزار شد تا این لحظه ۱۴ بازیکن خود را مقابل النصر در اختیار ندارند. تعدادی از این نفرات از تیم جدا شده و تعدادی هم به دلیل مصدومیت یا دلایل دیگر غایب خواهند بود. 

تراکتوری ها ابتدا دو کاپیتان خود یعنی دژاگه و شجاعی را از دست دادند که بعد از پایان لیگ قهرمانان به ایران برنگشتند و جدا شدند و در پایان فصل هم مهدی تیکدری، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، محمدرضا خانزاده و احتمالا صیاد کوکبی، اکبر ایمانی و حمید بوحمدان را در اختیار ندارند. 

علاوه بر این نفرات، پیمان کشاورز، سیدی، فتحی، قادری، حیدری و محمد عباس زاده را در اختیار ندارند و پیمان بابایی هم که درگیر ویروس کرونا شده است.

این در حالیست که تراکتور همچنان با پنجره بسته روبروست و تا این لحظه تنها سه بازیکن به خدمت گرفته است که فعلا نمی‌توانند قرارداد خود را به صورت رسمی ثبت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز