خبرگزاری کار ایران

کاپیتان سوریه: روی بدشانسی از ایران گل دریافت کردیم/نتیجه عادلانه نبود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۸۰۶

کاپیتان تیم ملی فوتبال سوریه بعد از شکست برابر ایران گفت: نتیجه‌ای که رقم خورد عادلانه نبود و نباید در تهران شکست می خوردیم.

به گزارش ایلنا، ابراهیم عالمه که در این دیدار بازوبند کاپیتانی تیم ملی سوریه را بر بازو بسته بود، اظهار داشت: ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و تیم ایران را در تهران تحت فشار قرار دادیم، در طول بازی خوب بودیم اما روی یک صحنه گل خوردیم که از روی بدنشاسی بود.

وی ادامه داد: بهترین نتیجه ای که در این بازی می توانست رقم بخورد، تساوی بود. ما در شبی که خوب بودیم باختیم و این عادلانه نیست. اگر این بازی مساوی می شد عدالت رعایت می شد و راضی بودیم.

دروازه بان سوریه در مورد گلی که دریافت کرد، گفت: در یک صحنه توپ با برخورد به مدافع ما تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد که شانس در آن دخیل بود اما این بازی تمام شد و باید به فکر بازی های بعدی باشیم.

تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین دیدار خود در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی قطر توانست سوریه را با یک گل از پیش رو بردارد. در دیگر دیدار این گروه تیم‌های ملی فوتبال کره جنوبی و عراق امروز به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان هر دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. سومین دیدار این گروه نیز بین تیم های امارات و لبنان با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه اول این رقابت‌ها با تیم های ملی کره جنوبی، عراق، سوریه، امارات و لبنان همگروه است. ملی پوشان کشورمان در دیدار بعدی خود از این مرحله باید در روز ﺳﻪشنبه ۱۶ شهریور به مصاف عراق برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز