خبرگزاری کار ایران

برتری پنج گله پرسپولیس برابر امیدها

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۷۷۹

شاگردان گل محمدی در بازی دوستانه پیروز شدند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:30 امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم‌ امیدهای این باشگاه رفت و در نهایت با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسید.

امید عالیشاه (7) و علی جودکی(82) مهدی مهدی‌خانی(84 و 87) مهدی شیری(90- پنالتی) برای شاگردان یحیی گل‌محمدی در این بازی گلزنی کردند.

* حامد لک(46- بوژیدار رادوشوویچ)، سیدجلال حسینی(60- علیرضا ابراهیمی) فرشاد فرجی(60- علی نعمتی) سیامک نعمتی(60- مهدی شیری) سعید آقایی، محمد شریفی، رضا اسدی(55- رضا دهقانی)، امید عالیشاه(80- علی جودکی) احسان پهلوان، مهدی عبدی(70- مهدی مهدی‌خانی) و عیسی آل کثیر(70- حامد پاکدل) بازیکنانی بودند که با نظر یحیی گل‌محمدی در ترکیب سرخ‌‍ پوشان قرار گرفتند.

* سیامک نعمتی با وجود حضور حسینی و عالیشاه مانند بازی قبلی به عنوان کاپیتان تیم بزرگسالان پرسپولیس در مراسم قبل بازی شرکت کرد.

* قبل از شروع بازی، یحیی گل محمدی در جمع بازیکنان تیم امید پرسپولیس و شاگردان اسماعیل حلالی حاضر شد و برای فوتبالیست‌های جوان باشگاه دقایقی صحبت کرد.

* کادرفنی دو تیم پیش از آغاز این مسابقه خوش و بش گرمی با هم داشتند.

* محسن خلیلی، مدیر آکادمی پرسپولیس به همراه اشپیتیم آرفی، سرمربی تیم نونهالان پرسپولیس میهمانان ویژه بازی امروز در ورزشگاه کاظمی بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز