خبرگزاری کار ایران

هادی رضایی: با قهرمانی باید توقعات را بر آورده کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۷۴۱

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران گفت با برنامه ریزی صحیح توانستیم بوسنی را شکست بدهیم.

به گزارش ایلنا، هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران بعد از برتری ۳ بر صفر مقابل بوسنی و راهیابی به فینال گفت: بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و با قدرت برنده شدیم تا برای مسابقه فینال آماده شویم. برای رسیدن به عنوان قهرمانی آمدیم. چرا که همه توقع دارند ما قهرمان شویم و باید این توقعات را بر آورده کنیم.

او با اشاره به برتری قاطعانه مقابل بوسنی ادامه داد: بوسنی رقیب سنتی ایران بوده و ما همیشه برای این تیم احترام می‌گذاریم. به این‌که این تیم ضعیف شده هم اعتقاد نداریم. 

سرمربی تیم ملی والیبال همچنین تاکید کرد: تیم بوسنی را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم. به همین دلیل این تیم را با قدرت شکست دادیم. یکی از بازیکنان این تیم در بازی‌های گذشته ۳۹ درصد در نتایج کسب شده بوسنی تاثیر گذاشته بود اما امشب حتی یک امتیاز هم نتوانست کسب کند. 

هادی رضایی همچنین درباره بازی فینال مقابل روسیه هم گفت: از تیم روسیه شناخت خوبی داریم. این دو ماه پیش در تهران با ما بازی کرد. بسیار تیم قدرتمندی هستند. البته برای این تیم هم برنامه‌ریزی می‌کنیم که بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز