خبرگزاری کار ایران

کسب نهمین طلای کاروان سردار دلها/ زهرا نعمتی هت تریک کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۷۱۰

زهرا نعمتی با شکست حریف ایتالیایی خود به مدال طلای ریکرو انفرادی تیراندازی با کمان پارالمپیک‌ ٢٠٢٠ توکیو دست یافت.

به گزارش ایلنا، در پایان رقابت‌های ریکرو انفرادی بازیهای پارالمپیک توکیو که در پارک تیراندازی یومنوشیما توکیو برگزار شد، زهرا نعمتی موفق شد نهمین مدال طلای کاروان سردار دلهای کشورمان در رقابت‌های پارالمپیک ٢٠٢٠ را کسب کند. 

زهرا نعمتی در مسابقه فینال و در یک رقابت نفس‌گیر با نتیجه  ۶ بر ۵ و در تیر طلایی وینسنزا پتریلی حریف ایتالیایی خود را شکست داد.

در دیدار رده بندی این رقابت‌ها نیز  وو چونیان از چین توانست ۶ بر ٢ بر دورسئا پویمندو پیروز شود و به مدال برنز دست یابد. 

زهرا نعمتی با این مدال، سومین مدال طلای ادوار پارالمپیک خود را کسب و از این حیث هت تریک کرد. او در لندن، ریو و حالا در توکیو موفق به کسب مدال طلا شده است. 

نعمتی در این رقابت‌ها پس از اینکه در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده بود، در مرحله یک هشتم پایانی و در تقابل با سوتلوا بارانتسوای روس توانست با نتیجه ۶ بر ۵ پیروز شود. او سپس در یک‌چهارم نهایی نیز ٧ بر یک حریف برزیلی را مغلوب کرد. نعمتی در نیمه نهایی هم ۶ بر ٢ حریف یونانی خود را شکست داد.  

در ادامه رقابت‌های تیروکمان پارالمپیک زهرا نعمتی روز شنبه ١٣ شهریور نیز به همراه غلامرضا رحیمی و در ماده میکس ریکرو تیراندازی با کمان با حریفان رقابت خواهد کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز