خبرگزاری کار ایران

بررسی عملکرد فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات

جامی که بلای جان شد؛ ترکیب احتمالی فولاد خوزستان در لیگ بیست و یکم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۵۱۹

فولاد خوزستان شرایط عجیب و غریب را در فصل نقل و انتقالات پشت سر می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از موفقیت فولاد خوزستان در جام حذفی و شکست استقلال در فینال و تصاحب عنوان قهرمانی به نظر می‌رسید این تیم به ساحل آرامش رسیده باشد. 

اما تنها چند روز بعد از قهرمانی جام حذفی با پایان یافتن قرارداد سعید آذری مدیرعامل این تیم حمیدرضا گرشاسبی جانشین وی شد و در ادامه نیز جواد نکونام نیز با پایان قراردادش از نیمکت فولاد کنار رفت تا عبدالله ویسی جانشین وی شود.

اما شاهکار در فولاد در آنجا رقم خورد که با پایان فصل قرارداد ۱۷ بازیکن این تیم به پایان رسید تا فولادی که پنجره نقل و انتقالاتی اش بخاطر پرونده محمد بلبلی و سپیدرود بسته شده است با یک مشکل کاملا جدی روبه رو شود.

محسن فروزان، احسان مرادیان، موسی کولیبالی، مهران موسوی، عارف آقاسی، وحید حیدریه، مهران درخشان‌مهر، محمد آبشک، محمد میری، محمدزبیر نیک‌نفس، فرشاد احمدزاده، محمدرضا عباسی، حسین ابراهیمی، ساسان انصاری، لوسیانو پریرا و شروین بزرگ ۱۷ بازیکنی بودند که قراردادشان با فولاد به پایان رسید تا خوزستانی‌ها با چالش جدی رو‌به رو شوند.

محسن فروزان راهی گل گهر شد تا فولاد مهره قابل اتکایی را در درون دروازه خود از دست بدهد. عارف آغاسی و زبیر نیک نفس نیز راهی استقلال شدند تا شاگرد فرهاد مجیدی شوند و در ادامه این دو ستاره برای مسابقات انتخابی جام جهانی به تیم ملی دعوت شدند تا فولادی‌ها بیش از پیش حسرت از دست رفتن دو ستاره خود را بخوردند.

 در ادامه حسین ابراهیمی راهی ذوب آهن شد و بعد از آن فرشاد احمد زاده نیز راهی دیگر تیم اصفهانی یعنی سپاهان شد تا بدین ترتیب تاثیر گذارترین مهرهای فولاد از این تیم جدا شوند تا با توجه به پنجره بسته فولاد این تیم با بحرانی شدید کمبود بازیکن  روبه‌رو شود.

فولادی‌ها که علاوه بر پنجره بسته خود زمان را نیز از دست رفته می‌دیدند بلافاصله به سراغ بازیکنانی رفتند که قرارداد آنها با این باشگاه به اتمام رسیده بود. 

در ابتدا ساسان انصاری مهره تاثیر گذار و هجومی این تیم قراردادش را تمدید کرد و بعد از آن احسان مرادیان، مهران موسوی و وحید حیدریه با باشگاه به توافق رسیدند. فولادی‌ها در ادامه مذاکرات خود موفق شدند با صالح حردانی که گزینه فرهاد مجیدی برای استقلال بود و با محمد آبشک که تا پای قرارداد با پرسپولیس رفته بود به توافق برسند و قرارداد این دو بازیکن را تمدید کنند تا بدین گونه هواداران را امیدوار کنند.

همچنین روند مذاکرات با موسی کولیبالی و لوسیانو پریرا نیز مثبت پیش رفته و به نظر می‌آید قرارداد این دو مهره تاثیر گذار خارجی نیز به زودی تمدید شود.

ترکیب احتمالی فولاد خوزستان در لیگ بیست و یکم :

جامی که بلای جان شد؛ ترکیب احتمالی فولاد خوزستان در لیگ بیست و یکم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز