خبرگزاری کار ایران

طارمی: حمایت از تیم ملی فوتبال قابل تحسین است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۴۹۵

مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: نمی دانستم مصاحبه به صورت آنلاین برگزار می شود و وقتی این موضوع را فهمیدم از رسانه ها عذرخواهی کردم.

به گزارش ایلنا، مهدی طارمی، بازیکن تیم ملی فوتبال در ضیافت شام که با حضور رئیس فدراسیون و اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال برگزار شد، گفت: بدون شک حمایتهای ورزش ورزش و جوانان از فوتبال و سایر رشته هایی که وجود دارد. روز گذشته ایشان تمرین تیم ملی را نظاره کردند و متاسفانه نشد که از نزدیک دیدار داشته باشیم. از حضورشان تشکر می کنم. از تلاشی که شما به عنوان رییس فدراسیون فوتبال برای حمایت از تیم ملی به کار گرفته اید قدردانی میکنم. این همت شما قابل تحسین است. با بازیکنان فوتسال، فوتبال ساحلی و فوتبال زمانی که صحبت می کنم همگی خوشحالند و از شما تشکر کردند.

وی افزود: این که تلاش می کنید تا دغدغه های بیرون فوتبال را رفع کرده و ما با تمرکز برای موفقیت تیم ملی و کشورمان تلاش کنیم، از شما تشکر می کنم. امیدوارم با بردهایی که به دست می آوریم، نتایج زحمات شما را بدهید بخاطر وضعیت کنونی پیروزی تیم ملی باعث می شود همه شاد شوند و انرژی مثبتی که مردم عزیز ایران به ما میدهند، به امید خدا پیروز شویم و باعث خوشحالی ایران عزیز باشیم.

 وی در پایان گفت: درباره مصاحبه نمی دانستم که به صورت آنلاین نشست مطبوعاتی برگزار می شود و زمانی که متوجه شدم از رسانه ها عذرخواهی کردم. این را گفتم که زحمات و تلاشهای شما هدر نرود و انتظارمان این است که با انرژی مثبتی که به ما منتقل می شود؛ موفق باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز