خبرگزاری کار ایران

نوروزی: یک دستگاه سونوگرافی در اختیار کادر پزشکی تیم ملی فوتبال قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۴۹۰

مدیر کادر پزشکی تیم ملی فوتبال بزرگسالان و رده‌های سنی در رشته‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در هر دو بخش آقایان و بانوان گفت: وزیر ورزش و جوانان در پیامی اعلام کرد که از هیچ حمایتی از تیم ملی فوتبال دریغ نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا، امین نوروزی، مشاور پزشکی رییس فدراسیون گفت: دکتر سجادی به من پیامی دادند که سلام ایشان را از راه دور به شما برسانم. ایشان خیلی دوست داشتند تا با شما صحبت کنند اما به دلیل وضعیت کرونا و شرایط موجود این اتفاق رخ نداد. همانطور که می دانید ایشان ورزشکار بوده و در جامعه ورزش فردی هستند که آشنا به خصوصیات ورزشی میباشند. بر همین اساس اعلام کردند از هیچ تلاشی برای حمایت از تیم ملی فوتبال دریغ نخواهند کرد.

وی در ادامه بیان کرد: جا دارد تا از تمامی عوامل فدراسیون، رییس فدراسیون و تمام افرادی که شبانه روزی برای موفقیت و پیشبرد اهداف فدراسیون تلاش می کنند، تشکر کنم. چرا که اعضا دوست دارند همه امکانات در اختیار تیم ملی قرار گرفته و آنها در بهترین شرایط پیش روند.

مدیر کادر پزشکی تیم ملی فوتبال بزرگسالان و رده‌های سنی در رشته‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در هر دو بخش آقایان و بانوان از خرید یک دستگاه سونوگرافی در صورت بروز مصدومیت بازیکنان خبر داد و گفت: خوشبختانه با حمایت مسئولین فدراسیون یک دستگاه سونوگرافی برای اولین بار در اختیار تیم ملی قرار گرفته شد تا افرادی که دچار آسیب می شوند، کادر پزشکی زحمتکش تیم در اولین و بهترین زمان ممکن تخیص داده و در همان مرحله مصدومیت اقدام لازم را انجام دهند. هرگونه دستگاه و امکانات در پزشکی هست حتما در اختیار شما قرار می گیرد.

وی در پایان گفت:راهی که داریم با شما عزیزان تکمیل می کنیم. هدفمان صعود از مرحله خود و حضور در جام جهانی است که با تلاش و پشتکار به این مهم خواهیم رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز