خبرگزاری کار ایران

طارمی: بازی با سوریه سخت‌ترین بازی ماست / 3 امتیاز اولین بازی خیلی مهم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۲۹۴

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از مصاف با سوریه حضور پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی طارمی در نشست خبری پیش از مصاف با سوریه اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در این مرحله در تیم ملی ایران حضور دارم. بازی فردا یک بازی خیلی سختی می‌تواند باشد همه تیم‌هایی که در این مرحله حضور دارند برای صعود تلاش می‌کنند و مطمئنا بازی سختی پیش روی ماست. فکر می‌کنم در بازی با سوریه چون هم ما و هم آنها شناخت خوبی از هم داریم و همینطور بازی دوستانه‌ای که قبلا انجام دادیم و همینطور مسابقات قبل از آن، شناخت خوبی از هم داریم و فکر می‎‌کنم بازی خیلی سختی باشد ولی ما نمی‌توانم بگویم که تمرینات خیلی خوبی داشتیم چون شرایط خوبی وجود نداشت و روزهای کمی را در اردو کنار هم بودیم ولی آن مرحله‌ای که در بحرین سپری کردیم برای این مسابقات خیلی به ما کمک خواهد کرد.

او ادامه داد: ما بازی دوستانه برای این مسابقه نداشتیم اما تیم در مجموع شرایط خوبی دارد و امیدوارم این بازی اول که سخت ترین بازی است را با شرایط خوبی پشت سر بگذاریم. 

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه بیان کرد: زمانی که در بحرین بودیم با خودمان گفتیم شاید بحرینی ها با ما خوب نباشند، کسی هم از سرمربی و بازیکنی که در نشست حاضر می شد سوال نکرد اما اینجا ایران است و من فکر می کردم شرایط خیلی بهتر باشد و انرژی های مثبت باید خیلی بیشتر باشد. در آن بازی ها چون به 4 برد نیاز داشتیم کل ایران از فدراسیون، وزارت ورزش، صدا و سیما و مردم همه حمایت کردند که همه بازی ها را ببریم.

وی گفت: 3 امتیاز اولین بازی خیلی مهم است و من امیدوارم که دیدار فردا را ببریم. دوست ندارم انرژی منفی بدهم ولی متاسف هستم. امیدوارم حداقل با برد فردا همه را خوشحال کنیم. امیدوارم رسانه هایی که همیشه پیگیر بودند و همه جا حضور دارند از فردا پیگیر تیم ملی باشند که این موضوع در دل مردم جا باز کند و انرژی اش به تیم ملی برگردد.

وی در پایان گفت: ان شاء‌الله که در بازی‌های آینده بهتر شود. حداقل رسانه‌ها خیلی پیگیر بودند و امیدوارم همدلی بین رسانه‌ها و مردم بهتر شود. رسانه باید شرایط را طوری برقرار کند که انرژی مثبت مردم به تیم ملی برسد و این پیروزی همه را خوشحال کند. امیدوارم این اتفاق خوب رخ دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز