خبرگزاری کار ایران

کمتر از ۱۲ ساعت تا شکسته شدن رکورد شهریار؛ رونالدو از علی دایی عبور می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۲۷۴

رونالدو در بازی امشب پرتغال و ایرلند فرصت دارد تا از علی دایی عبور کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره اروپا امشب در دیداری حساس شاگردان سانتوس در تیم ملی پرتغال به مصاف ایرلند خواهند رفت.

نکته حائز اهمیت این بازی برای علاقه‌مندان به فوتبال در ایران حضور کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال است که به تازگی در انتقالی خبرساز از یوونتوس راهی منچستریونایتد شد.

رونالدو پیش از این با دبل در برابر تیم ملی فرانسه در مسابقات یورو ۲۰۲۰ موفق شد با ۱۰۹ گل زده در کنار علی دایی به عنوان آقای گلی جهان را از آن خود کند.

ستاره پرتغالی حالا در بازی امشب پرتغال برابر ایرلند این فرصت را دارد تا با زدن حداقل یک گل در این بازی از کاپیتان سابق تیم ملی ایران فاصله بگیرد و با عبور از علی دایی به تنهایی به عنوان آقای جهان شناخته شود و رکورد دیگر از خود به جای بگذارد.

هرچند رونالدو با تعداد بازی بیشتری موفق شده به صورت مشترک با علی دایی آقای گل جهان باشد اما عبور از این رکورد به هر حال می‌تواند یک رکورد خارق العاده دیگر را به نام فوق ستاره پرتغالی فوتبال جهان ثبت کند تا وی بیش از پیش توانایی های خود را به علاقه مندان به فوتبال را بار دیگر ثبت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز