خبرگزاری کار ایران

سرمربی کره‌جنوبی: به دنبال بازی تهاجمی و کسب بهترین نتایج هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۲۱۳

سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی از بازی تهاجمی و عزم تیمش برای کسب بهترین نتایج در دیدارهای مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ خبر داد.

به گزارش ایلنا، پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی در نشست خبری پیش از بازی فردا (پنجشنبه) برابر عراق در چارچوب گروه A انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا گفت: ما خودمان را با اطمینان و احترام به حریف آماده بازی کردیم. آماده‌سازی تیم ملی کره‌جنوبی برای مرحله سوم و نهایی این بازی‌ها همانند مرحله دوم بود، البته اینجا با تیم‌های قدرتمندتری نسبت به مرحله دوم مواجه خواهیم شد. تیمم بر اساس تاکتیک‌هایی که موردنظرم است آماده بازی‌ها شد.

بنتو افزود: تمامی بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند. برخی بازیکنان دیرتر به اردوی کره‌جنوبی پیوستند که کار آسانی برای ما نیست. به هرحال این شرایطی است که ما در آن قرار گرفتیم. باید با شرایط هماهنگ شویم. امروز برای نخستین بار تمامی بازیکنان با هم تمرین کردند. صبح فردا هم یک بار دیگر همه با هم تمرین می‌کنیم و پس از آن ترکیب اصلی تیم مشخص خواهد شد.

سرمربی کره‌جنوبی درباره آماده‌سازی خوب عراق در اسپانیا و ترکیه و دیگر رقبای گروه همانند ایران اظهار داشت: فکر می‌کنم با توجه به شرایطی که داریم باید آماده بازی شویم. شاید این آماده‌سازی‌ها مزیتی برای عراق باشد اما نمی‌تواند به عنوان بهانه‌ای برای کره‌جنوبی تلقی شود. مهمترین چیز این است که در بهترین شرایط آماده بازی شویم. اطمینان دارم که با این شرایط کنار می‌آییم. به بازیکنانم ایمان دارم و به دنبال کسب بهترین نتایج هستیم.

بنتو درباره بازی دفاعی بیشتر تیم‌های منطقه خاورمیانه و لزوم تغییر تاکتیک کره‌جنوبی برای بازی زمینی گفت: این موضوعی است که ما نمی‌توانیم آن را کنترل کنیم اما نگران کننده نیست. ما تاکتیک‌های خود را تغییر نمی‌دهیم. همان کاری که در گذشته کردیم باز هم به بازیکنان‌مان سفارش می‌کنیم. عراق تیمی است که شاید با تاکتیک متفاوتی بازی کند. در گذشته بخشی وجود داشت که تاکتیک تیمی بر اساس نوع بازی متفاوت بود. ما قصد داریم فوتبال تهاجمی با شدت بالا به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز