خبرگزاری کار ایران

امتیاز شاهین بوشهر در آستانه واگذاری به برق شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۱۶۰

تیم ریشه دار شاهین بوشهر در آستانه منحل شدن قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، فصل جدید رقابت هایی لیگ یک قرار است از 8 یا 10 مهرماه سال جاری آغاز می شود که با این اوصاف حدود یک ماه تا آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه های کشور زمان باقی مانده است.

در شرایطی که بسیاری از تیم‌های حاضر در رقابت های فصل جدید لیگ یک با تعیین بودجه سالیانه خود در تدارک آغاز فعالیت‌های نقل و انتقالاتی پیش فصل و تمرینات آماده سازی برای حضور در این رقابت ها هستند اما در این میان برخی تیم‌ها وجود دارند که هنوز بلاتکلیف مانده اند.

شاهین بوشهر یکی از این تیم‌ها است که از بدو ورود به مسابقات نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای کشور با حمایت شهرداری هر فصل و پیش از آغاز مسابقات با مشکلات و چالش های زیادی روبرو بوده است.

با ممنوعیت شهرداری بوشهر از تیمداری و اسپانسری یک تیم در سطح حرفه‌ای و با توجه به موج عظیم نگرانی هواداران شاهین، مسئولان بلند پایه استانی و نمایندگان مجلس پیش قدم شده و طی رایزنی که با وزارت کشور داشتند مجوز تیمداری شاهین در لیگ برتر به مدت یک فصل آن هم مشروط بر واگذاری امتیاز تیم در پایان لیگ را از وزارت کشور دریافت کردند.

شاهین با دریافت این مجوز موفق به حضور در رقابت های لیگ برتر شد اما علی رغم اینکه آنها در لیگ های دسته اول و دوم موفق ظاهر شدند، در سطح اول فوتبال کشور نتواتستند حضوری پرفروغ و پررنگی داشته باشند و در پایان فصل با سقوط به لیگ یک وداع تلخی با لیگ برتر داشتند‌.

با سقوط شاهین به لیگ یک و پایان اعتبار مجوز یک ساله شهرداری بوشهر، پیش از شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ یک بار دیگر موجی از نگرانی‌‌ها در بین هواداران این تیم پرهوادار شکل گرفت که مبادا وزارت کشور مجوز تیمداری شهرداری بوشهر را صادر نکند و حضور این تیم در مسابقات لیگ یک در هاله ای از ابهام قرار گیرد در آن مقطع باز هم مسئولان استانی و نمایندگان مجلس به یاری این تیم پرهوادار شتافتند که در نهایت با پیگیری‌های جمیری نماینده مردم بوشهر مجلس شورای اسلامی مجوز تیمداری شهرداری بوشهر از سوی وزارت کشور تمدید و صادر شد.

اکنون در شرایطی که کمتر از یک ماه به آغاز مسابقات زمان باقی مانده است تکلیف این تیم پرهوادار مشخص نیست و آنطور که از بوشهر خبر می رسد با وجود اینکه این امکان وجود دارد که با پیگیری های مسئولان بلند پایه استانی بار دیگر مجوز تیمداری شهرداری بوشهر تمدید و صادر شود، اما اینبار ماجرا فرق دارد چرا که گویا شورای شهر بوشهر در بودجه سالیانه خود بودجه ای را برای حمایت تیم شاهین تعیین نکرده و گفته می شود اکثر اعضای این شورا دیگر تمایلی برای حمایت از تیم شاهین ندارند!همین امر شایعاتی مبنی بر فروش امتیاز شاهین به باشگاه برق شیراز را در محافل فوتبالی بوشهر مطرح کرده که البته خیلی زود با واکنش و تکذیب این موضوع از سوی سخنگوی شورای شهر همراه شد.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا امتیاز این تیم با قدمت به برق شیراز داده می‌شود یا شاهین همچون گذشته به حیات خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز