خبرگزاری کار ایران

تارتار: ذوب آهن را به روزهای خوبش برمی‌گردانیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۹۶۶

سرمربی جدید ذوب آهن در مورد شرایط این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار، سرمربی ذوب آهن در خصوص شروع همکاری با این تیم اظهار داشت: از حضور در باشگاه بزرگ و پرافتخار ذوب آهن خیلی خوشحال هستم. آنهایی که من را می شناسند می دانند که اهل تملق نیستم و صادقانه می گویم به حضور در ذوب آهن و شهر اصفهان افتخار می کنم.

وی با اشاره به کار سخت پیش رو ادامه داد: در فصل جدید کار بسیار سختی داریم. اما این امر شدنی است و تمام شرایط برای موفقیت فراهم است. برای جذب بازیکن وسواس زیادی دارم و تک تک بازیکنان را با بررسی های بسیار فنی و اخلاقی به خدمت گرفتیم.

سرمربی ذوب آهن با ابراز امیدواری نسبت به درخشش بازیکنان تیمش گفت: امیدوارم که بتوانیم جواب اعتماد باشگاه را با نتایج خوب بدهیم چرا که بازیکنان هستند که نتایج را در زمین رقم می زنند. از تمامی بازیکنان می خواهم که با همه وجود در خدمت تیم باشند و زندگی حرفه ای در پیش بگیرند.

تارتار در پایان با اشاره به تلاش برای بازگرداندن ذوب آهن به روزهای اوج گفت: امیدوارم در کنار هم سال خوبی داشته باشیم. از مدیریت باشگاه و اعضای کمیته نقل و انتقالات و فنی تشکر می کنم. در گذشته نام ذوب آهن به تن حریفان لرزه می انداخت اما چند سالی است که این تیم افت کرده است. امیدوارم که بتوانیم با تلاش زیاد ذوب آهن را به جایگاه خوب گذشته اش برگردانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز