خبرگزاری کار ایران

با استعفای هیات مدیره نفت آبادان مخالفت شد؛ معرفی سرپرست باشگاه صنعت نفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۸۸۷

در مجمع نمایندگان صاحبان سهام موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان با استعفای هیات مدیره باشگاه نفت مخالفت و سرپرست جدید باشگاه معرفی شد.

به گزارش ایلنا، جلسه هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان ۲۴ مردادماه با حضور اعضای هیات مدیره در تهران برگزار شد که در پایان آن نیز اعضای هیات مدیره به صورت دست جمعی استعفای خود را اعلام کردند.

علی عیسی زاده، جهانگیر کی شمس، روح الله محمدی، حسن نصر اصفهانی، مظفر شاملی و حسین کشاورز، اعضای هیات مدیره باشگاه نفت آبادان پس از مطرح کردن کمبودها و تداوم مشکلات، استعفا دادند اما مدیران ارشد باشگاه صنعت نفت آبادان در مجمع تشکیل شده، با توجه به زمان از دست رفته و عدم تحقق وعده‌های نمایندگان شهر برای ایجاد تغییر و تحول در ساختار باشگاه و مطرح کردن مواردی که با منع قانونی مواجه بود، در نهایت با استعفای اعضای هیات مدیره باوجود اصرار این اعضا بر استعفا، مخالفت کردند.

البته در این مجمع یک تصمیم دیگر نیز اتخاذ شد که طی آن اعضای مجمع و هیات مدیره باشگاه با استعفای علی عیسی زاده از مدیرعاملی باشگاه موافقت و جهانگیر کی‌شمس به عنوان سرپرست باشگاه معرفی شد تا بیش از این باشگاه برای آماده سازی تیم جهت حضور در لیگ بیست و یکم متضرر نشود.

روح الله محمدی، عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان با تایید مخالفت مجمع نمایندگان صاحبان سهام موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان با استعفای هیات مدیره باشگاه، به ایسنا گفت: همین مجمع و هیات مدیره باشگاه نیز آقای کی‌شمس را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کردند.

وی درباره انتخاب سرمربی تیم نیز عنوان کرد: کارهای مربوط به بسته شدن تیم از جمله انتخاب سرمربی را در اسرع وقت انجام می‌دهیم تا تیم برای فصل جدید لیگ برتر آماده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز