خبرگزاری کار ایران

اولتیماتوم سیروس پورموسوی به مدیران آبادانی

با این شرایط کار در صنعت نفت غیرممکن است/ اینگونه باید منتظر بدترین فصل تاریخ آبادان بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۸۲۴

پورموسوی اعلام کرد چنانچه خواسته های او اجرا نشود نمی‌تواند در آبادان به کار خود ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سیروس پورموسوی سرمربی صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت این تیم و حواشی این روزهای صنعت نفت گفت: متاسفانه مثل همیشه در چند سال گذشته وضعیت باشگاه صنعت نفت آبادان نامشخص است و کسی پاسخگو نیست و روزهای طلایی در نقل و انتقالات دارد از دست می‌رود درحالی که مدیرعامل و اعضای هیات مدیره همه استعفا دادند و هنوز مشخص نیست آنها بر می‌گردند یا مدیرعامل جدید انتخاب می‌شود. 

وی افزود: بازیکنان و مربیان به دنبال پیگیری مطالبات خود هستند اما من با صنعت قرارداد دوساله دارم اما با توجه به مشکلاتی که پیش آمد من در خرداد ماه با توجه به بندی که در قرارداد من قرار دادن و من از آن دلخور شدم اعلام کردم اگر در فصل بعد شرایط مهیا نباشد من در خرداد ماه استعفا می‌دهم و این موضوع را صورت جلسه کردند.

پورموسوی خاطرنشان کرد: درخواست من این بود که شاکله اصلی تیم حفظ شود و قول بدهند در نقل و انتقالات بتوانند بازیکنان مدنظر را جذب کنند و در ادامه مطالبات بازیکنان پرداخت شود. اما متاسفانه هیچ یک از این اتفاقات رخ نداد و برخی بازیکنان از جمع ما جدا شدند و ما هیچ برنامه ای برای جذب بازیکن جدید نیز نداریم. طبیعتا اگر قرار باشد من از صفر شروع کنم و بازیکن جذب کنیم و کار را آغاز کنم کار سخت خواهد شد و من نمی‌دانم حالا آن صورت جلسه تایید شده یا نه اصلا من سرمربی هستم یا خیر و متاسفانه هیچ کس نیست پاسخگو ما باشد.

او در مورد نگرانی هواداران در مورد وضعیت صنعت نفت نیز گفت: هواداران حق دارند بداند سرنوشت آنها چه خواهد شد و این موضوع را باید مسئولین وزارت نفت مشخص کنند و هر چه سریعتر باید تصمیمی گیری بکنند تا سرنوشت این تیم مشخص شود و اگر بخواهد به همین منوال این موضوع ادامه پیدا کند این باشگاه یکی از بدترین نتایج تاریخ خود را خواهد گرفت. با این وضعیت و گرانی بازیکنان خرید بازیکن برای صنعت نفت با توجه به مشکلات و بدهی های که دارد کاری سخت خواهد بود و ما امیدواریم هر چه زود تر تکلیف صنعت نفت مشخص شود تا هواداران از نگرانی خارج شوند.

اگر صورت جلسه ما ثبت شده باشد من سرمربی صنعت نفت نیستم. اگر بازیکنان و شاکله اصلی حفظ نشود اگر بازیکنان مورد نظر ما جذب نشوند من نمی‌توانم کار کنم و برای من سخت است. ما پارسال ۱۵ بازیکن را به سختی جذب کردیم و حالا بخواهیم دوباره چند بازیکن بگیریم و با آنها هماهنگ شویم نمی‌شود و روا نیست دوباره همه چیز را از صفر شروع کنیم و قطعا هواداران و مردم آبادان این فرصت را به من نمی‌دهند آنها نتیجه می‌خواهند و دوست دارند تیمشان در آسیا حاضر باشد. آیا تیمی که هنوز یک بازیکن جذب نکرده می‌تواند در لیگ بماند و نتیجه بگیرد چه برسد به حضور در آسیا؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز