خبرگزاری کار ایران

استقلال روزهای پرالتهابی را در نقل و انتقالات می‌گذراند

حاجیلو: اسکوچیچ یک مربی بی ادعا برای تیم ملی است/ امیدوارم مجیدی به وعده‌ بستن تیم رویایی عمل کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۶۳۳

پیشکسوت استقلال می‌گوید جدایی چند بازیکن اصلی تیم نگران کننده است.

به گزارش ایلنا، اصغرحاجیلو پیشکسوت استقلال می‌گوید جدایی چند بازیکن اصلی تیم نگران کننده است اما او ابراز امیدواری می‌کند که بازیکنان جوان جذب شده بتوانند جای خالی بازیکنان فصل پیش را جبران کنند.

وضعیت استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

چند سالی هست که استقلال پشت درهای بسته است و از داخل آن هیچکس خبر ندارد. شرایط باشگاه سال‌هاست شفاف نیست و این روند کماکان ادامه دارد. مهم‌ترین اتفاق نقل و انتقالاتی این تیم که هم بد بود و هم خوب، ترانسفر مهدی قایدی بود. ترانسفر مهدی قایدی از نظر فنی به استقلال لطمه می‌زند، اما پول خوبی که به تیم باز می‌گرداند بسیاری از مشکلات این تیم را باز می‌کند و حتی باعث آشتی و دوستی مددی و مجیدی شد که این هم می‌تواند به نفع تیم باشد. به نوبه خودم از این بابت خوشحالم و خدا را شکر می کنم که ترانسفر قایدی و پول خوبی که برای باشگاه داشت باعث شد تا روابط این دو هم خوب شود.

از نقل و انتقالات رضایت دارید؟

آبی پوشان روزهای پرالتهابی را در نقل و انتقالات می گذرانند بخصوص هواداران که نگران وضعیت تیم هستند و نمی خواهند همانند چند سال گذشته باز هم دستشان از جام کوتاه بماند. چند بازیکن جوان به استقلال اضافه شده اند اما چند مهره تاثیرگذار از جمع آبی پوشان جدا شدند که این می تواند برای استقلال زنگ خطر باشد. فرهاد مجیدی سال‌ها در استقلال بازی کرده، او تجربه زیادی دارد و امیدوارم بتواند یک تیم خوب را برای فصل آینده ببندد. این روزها انتظار هواداران از مجیدی بیشتر شده خصوصا اینکه برای فصل جدید تیم را با تفکرات خودش می بندد و اگر نتواند نتیجه بگیرد باید جوابگوی هواداران باشد.

رابطه مددی و مجیدی را چطور می‌بینید؟

ماه‌هاست که مجیدی و مددی با هم تعامل ندارند و حتی همدیگر را نمی‌دیدند. مجیدی هم بارها علیه مددی مصاحبه کرد که این نشان از تیرگی روابط بین این دو داشت، که با آمدن پول قایدی فضای دوستانه‌ای بین این دو حاکم شد تا رفاقت و همبستگی به تیم بازگردد. اما در مجموع همچنان استقلال پشت درهای بسته و دیوارهای بلند اداره می‌شود. من هم مثل همه هواداران خبر خاصی به دلیل بسته بودن این باشگاه ندارم و فقط حرص مصائب و مشکلات آن را می‌خورم. به جز این هیچ مطلب دیگری در خصوص استقلال برای گفتن ندارم. اما این را می‌گویم که واقعاً امیدوارم مجیدی بتواند به وعده‌ای که بابت بستن تیمی رویایی داده بود عمل کرده و امسال تیم را قهرمان کند تا این حسرت بلند مدت از بین برود.

وضعیت تیم ملی در مسیر صعود به جام جهانی را چطور می‌بینید؟

 از اینکه حضور اسکوچیچ در تیم ملی تداوم یافت خوشحالم. همانطور که کشوری مثل برزیل تولید بازیکن دارد، کشورهای یوگسلاوی سابق هم تولید مربی دارند. مربیان اهل یوگسلاوی سابق مرا یاد رایکوف می‌اندازند و به همین دلیل من به همه آنها خوشبین هستم. اسکوچیچ یک مربی بی ادعا برای تیم ملی بود که بهترین نتایج را در بازی‌های گذشته گرفت و تیم ملی را از یک گردنه سخت عبور داد. در حال حاضر یک نسل طلایی خوب داریم. بازیکنانی داریم که ظرفیت‌های بالایی دارند و روی آنها خوب می‌شود حساب کرد. چه بازیکنانی که در لیگ داخلی حضور دارند و به خصوص چه بازیکنانی که در لیگ‌های خارج از ایران حضور دارند و در سطح بسیار بالایی قرار هستند.

بازی با سوریه را پیش رو داریم چه نظری در این باره دارید؟

 از گذشته تا به امروز فوتبال ما مقابل تیم‌های عربی بیشتر از تیم‌های شرق آسیا مشکل داشته و این روند ادامه دارد. در گروهی که ما قرار داریم کره جنوبی مدعی جدی صعود است، اما برای ما دیدار با تیم‌های سوریه و عراق دشوار تر از دیگران است. در حال حاضر فدراسیون فوتبال هم با تیم ملی تعامل خوبی دارد و حمایت خوبی از سرمربی و بازیکنان انجام می‌دهد تا شرایط صعود به جام جهانی فراهم شود. با این بازیکنان و کادر فنی من به آینده تیم ملی بسیار خوشبین هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز