خبرگزاری کار ایران

امیر خوسروانی: با پاداشم باید هزینه مربی و فیزیوتراپم را بدهم/ مصدومیتم مانع ثبت رکورد بهترم شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۴۸۲

امیرخوسروانی دارنده طلای پارادومیدانی کشورمان گفت: با پاداش مدالم باید هزینه مربی‌ و فیزیوتراپم را بدهم. امیدوارم مسئولین کمیته ملی پار المپیک و استانم حمایت کنند تا دغدغه‌ ورزشکارانی شبیه به من کمتر بشود.

امیر خوسروانی نماینده پارادومیدانی کشورمان پس از کسب مدال طلا پارالمپیک توکیو در گفتگو با ایلنا اظهار کرد: بعد از 3 سال سختی و مشکلات فراوانی که پشت سر گذاشتم توانستم مدال طلا پارالمپیک را کسب کنم. هدف و آرزوی چندین ساله‌ام بدست آورد طلا پارالمپیک بود، خداراشکر می‌کنم امروز به هدفم رسیدم.

با توجه به آسیب دیده‌گی که قبل از مسابقات برای شما اتفاق افتاد پیش بینی می‌کردید مدال طلا را بدست آورید؟ با توجه به شناختی که از رقبایم داشتم و شرایط خودم مدال نقره را پپیش بینی می‌کردم.

متاسفانه قبل از شروع مسابقات مصدوم شدم، درد آشیل باعث شد با پای برعکس پرش انجام بدهم، کار خیلی دشواری بود و یک جور ریسک به حساب می‌آمد.

می توانستم رکورد خیلی بهتری را ثبت کنم اما مصدومیتم مانع شد، خداوند تلاش‌ها و سختی هایی که در این مسیر کشیدم را بی جواب نگذاشت. به سرعت به درمان آسیب دیده‌گی‌ام رسیدگی می‌کنم تا بتوانم در بازی های آسیایی هم پرچم کشورم را بالا ببرم.

دارنده مدال طلای پارالمپیک در خصوص مشکلاتش گفت: از مسئولین پارالمپیک می‌خواهم نگاه ویژه تری داشته باشند، من با تلاش خودم و بدون هیچگونه حمایت به اینجا رسیدم فقط این چند ماه اخیر حقوق برایم در نظر گرفتن که نصف هزینه کفش‌ام هم نبوده! با پاداش مدالم باید هزینه مربی‌ و فیزیوتراپم را  بدهم! بیمه نیستم  و به محض آسیب دیده‌گی هزینه هایم چندین برابر می‌شود! منبع درآمدی ندارم و تمرکزم معطوف به هدفم بوده! امیدوارم مسئولین  کمیته ملی پار المپیک و استان بوشهر حمایت کنند  تا دغدغه‌ ملی پوشانی شبیه به من کمتر بشود.

 

وی در آخر خاط نشان کرد: از خانواده‌ام، مردم عزیز کشورم و همشهری هایم در استان بوشهر و بندر گناوه تشکر می‌کنم که همیشه  با دعاهایشان حمایتم کردند و یک تشکر ویژه دارم از مربی عزیزم که با همه مشکلات کنارم بودند و حمایتم کردند. خیلی خوشحالم که سهم کوچکی در شادی مردم کشورم داشته ام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز