خبرگزاری کار ایران

درستکار: از باخت یزدانی فاجعه نسازید/ با خدا معامله کردم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۲۷۸

پژمان درستکار که چند روز قبل هدایت تیم ملی کشتی آزاد را برعهده گرفت و جانشین غلامرضا محمدی شد.

به گزارش ایلنا، پژمان درستکار که چند روز قبل هدایت تیم ملی کشتی آزاد را برعهده گرفت و جانشین غلامرضا محمدی شد، در فاصله یک ماه مانده تا شروع مسابقات جهانی نروژ امروز رودرروی خبرنگاران نشست تا به سوالات پاسخ دهد. 

مربیانی انتخاب کردیم که به کشتی گیران کمک کنند

فدراسیون کشتی اعتقاد دارد باید خون تازه در بحث مربیگری در کشتی جریان باشد. ما همین طوری مربیان را انتخاب نکردیم، مربیانی انتخاب کردیم که به روز هستند و در مباحث فنی می‌توانند به کشتی گیران کمک کنند. ۳ مربی را موقت آوردیم تا ببینیم چه می‌شود. آقای کاوه هم رئیس ماست و او مدیر تیم‌های ملی است.

قول خاصی بابت نتیجه نمی دهم

امسال برای اولین بار جهانی بعد از المپیک به فاصله 60 روز در تمام اوزان مسابقات برگزار می‌شود و این کار را سخت می‌کند، ما دو تیم المپیکی و جوانان را داشتیم و طبق چرخه در ٦ وزن مسابقه انتخابی برگزار شد، طراحی تمرین در این وضعیت سخت است. سعی می‌کنیم ریکاوری این بچه‌ها خوب پیش برود و کار سخت است. قول خاصی نمی‌دهم، ضمن اینکه ما تیم‌های حریف را نمی‌شناسیم و نمی‌دانیم رقبای اصلی مان با چه نفراتی می‌آیند. قول می‌دهم با کمترین خطا کار را پیش ببریم، من به همین جوانان امیدوارم و از نظر روحی و روانی آنها را ریکاوری خواهیم کرد.

انتخاب من به خاطر رفیق بازی نبود

همیشه می گویند خوش استقبال هستیم و بدبدرقه، اما برای من با بداستقبالی شروع شده اما هر کسی می‌تواند اظهارنظری کند. دبیر درباره چگونگی انتخاب من صحبت کرده است. او آبروی خود و کشتی را از هر چیزی ارجح می‌داند. بحث رفیق بازی نبود چون می دانم آبروی کشتی برایش مهم است. وقتی می‌آمدم یک چیز مد نظر داشتم آن هم معامله با خدا بود. خدمت کردن در تیم ملی افتخاری است. این شرایط را پیش بینی می‌کردم، چند نفر تماس گرفتند تا برای جمع بندی به من کمک کنند.

گودرزی و قاسمی مربیگری تیم ملی را نپذیرفتند

به جوان گرایی اعتقاد داشتیم؛ هم با صادق گودرزی هم کمیل قاسمی تماس گرفتم. کمیل در جایی مشغول بود و صادق هم مشکلات شخصی و خانوادگی داشت. به همین خاطر نفرات دیگری به عنوان اعضای کادرفنی تیم ملی مشغول شدند. اینکه مربیان سازنده تاثیر گذار هستند شکی نیست اما اگر آنها در تیم ملی باشند باشگاه‌ها و شهرشان متضرر خواهند شد اما تدابیری اتخاذ می‌شود تا از آنها هم استفاده شود. همچنین آقای دبیر جلسه ای با واعظ موسوی داشت و بناست روانشناسی در کنار تیم مستقر شود.

نباید فکر کنیم باخت یزدانی به تیلور فاجعه بوده

اگر می‌خواهیم حسن را از تیلور فراری دهیم باید صورت مسئله را پاک کنیم! نباید به آن مثل یک فاجعه نگاه کنیم اگر آن ۱۹ ثانیه مدیریت می‌شد حسن هم طلا می‌گرفت. از دوستان می‌خواهم بزرگنمایی نکنند. احساس می‌کنم او توانایی خوبی دارد و پله پله بهتر می‌شود. 

تا اعزام جهانی، اردوی تیم ملی تعطیل نمی شود

من در حالت کلی با اردوی طولانی مدت مخالفم. اگر حسن یزدانی در طول سال در جویبار تمرین کند یا سایر بچه ها هم همین طور، این به رشد کشتی کمک می‌کند اما برای مسابقات نروژ شرایط خاص است و زمان کمی داریم. با توجه به جلساتی که گذاشتیم اگر ۳-۴ روز فرصت دهیم بچه ها بروند و برگردند یک فرصت تمرین را از دست خواهیم داد بنابراین تا نروژ اردوها برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز