خبرگزاری کار ایران

تیکدری: در تراکتور کاری با من کردند که حاضر شدم 11 میلیارد بابت رضایت‌نامه‌ام بدهم و جدا شوم/ مدیران تراکتور صادق باشند، هیچ بندی برای جدایی در قراردادم نبود/ فوتبالیست هرچقدر می‌گیرد حقش است و نوش جانش

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۱۵۴

مدافع گل گهر در مورد جدایی از تراکتور و پیوستن به تیم جدیدش صحبت کرد.

مهدی تیکدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص عملکرد خودش و تیم تراکتور در فصل گذشته اظهار داشت: فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و با همه سختی‌ها و فراز و نشیب های موجود توانستیم رتبه چهارم را بدست بیاوریم که با توجه به شرایط تیم ما این رتبه کم از قهرمانی نبود. قصد داشتیم با تراکتور سهمیه آسیایی کسب کنیم که با توجه به شکست استقلال مقابل فولاد در فینال جام حذفی این امر میسر نشد و قسمت نبود.

وی در مورد اتفاقات بعد از بازی سوپرجام مقابل پرسپولیس گفت: بعد از آن بازی برخورد بدی با من از سوی مسئولان باشگاه صورت گرفت و برایم ناراحت کننده بود. به هر حال یک سری تصمیماتی گرفته شد و من هم همه چیز را در این خصوص به خدا واگذار کردم و ترجیح می‌دهم زیاد در موردش صحبت نکنم.

مدافع سابق تراکتور در مورد انتخاب گل گهر به عنوان تیم جدیدش توضیح داد: گل گهر یکی از تیم‌هایی است که چند سال دنبال جذب من بود و با وجود پیشنهادات خوبی که از تیم‌های دیگر حتی از پرسپولیس و استقلال داشتم تصمیم گرفتم به تیم شهرم بیایم و کمک کنم و امیدوارم امسال اتفاقات خوبی برای گل گهر دقم بزنیم و بعد از دو سالی که این تیم در لیگ برتر حضور داشته و جا افتاده است، امسال بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم که در خور شأن این باشگاه باشد. گل گهر از لحاظ مدیریتی و ساختاری باشگاه بزرگی است و می‌تواند در فوتبال ایران تبدیل به یک قطب شود.

تیکدری در مورد شایعاتی مبنی بر هزینه سنگین گل گهر برای جذب او و رقم بالای دریافتی اش از این باشگاه گفت: همیشه در نقل و انتقالات این اعداد و ارقام مطرح می‌شود و نباید خیلی به این شایعات توجهی کرد. من حاضر شدم مبلغ رضایت‌نامه‌ام را از قراردادم کسر کنم و این مبلغ به باشگاه تراکتور رسید. من در کل دوران حضورم در تراکتور 2 میلیارد گرفتم و چند برابر این پول به واسطه رضایتنامه من به تراکتور برگشت و کمکی برای باز شدن پنجره این تیم باشد. به هر حال همه چیز هم مسائل فنی نیست و یک جایی بازیکن احترام می‌خواهد و انتظار دارد شخصیتش حفظ شود. سال گذشته به واسطه حضور بزرگان و کاپیتان‌ها در تیم این وضعیت خوب بود ولی خب فصلی که گذشت خیلی به ما کم لطفی شد و حرف‌هایی زده شد که باعث دلگیری ما شد. امیدوارم تراکتور بتواند موفق باشد. در کل ممنونم از تیم هایی که به من پیشنهاد دادند و با توجه به جمیع جهات گل گهر را انتخاب کردم که راضی هستم از این تصمیم و اینکه فکر می‌کنم خیلی‌ها بیشتر از من در این نقل و انتقالات پول گرفتند که نوش جانشان حقشان است و هرکس هرچقدر میگیرد حقش است.

وی در مورد محرومیتی که برای قلعه نویی پیش آمده عنوان کرد: امیدوارم مشکل محرومیتی که برای آقای قلعه‌نویی پیش آمده برطرف شود و بتواند کنار تیم باشد. ایشان مربی بزرگی است و یکی از دلایل انتخاب گل گهر توسط من این بود که زیر نظر ایشان کار کنم که بتوانم پیشرفت کنم و امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و بهترین خرید این تیم باشم.

تیکدری درمورد دعوت شدن به اردوی تیم ملی و خط خوردن از فهرست نهایی گفت: از کادرفنی تیم ملی بابت اعتمادشان تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و به اردو دعوت شدم ولی متاسفانه در فهرست نهایی حضور نداشتم ولی خب تمام تلاشم را می‌کنم برای رسیدن به لباس تیم ملی که دوباره بتوانم آن را بر تن کنم و گوشه ای از کمک به تیم ملی و شاد کردن دل مردم کشورم باشم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد تشکر کنم از باشگاه تراکتور و شخص آقای زنوزی و بازیکنان بزرگی که آنجا بودند از جمله کاپیتان‌هایمان که خیلی به پیشرفت فوتبالی من کمک کردند و دست تک تکشان را می‌بوسم و امیدوارم بتوانم برایشان جبران کنم و امیدوارم به جایگاهی که دوست دارند برسند و در نهایت از حمایت هواداران خوب تراکتور ممنونم و امیدوارم اگر لیاقت داشته باشم روزی دوباره پیراهن این تیم را بپوشم و اگر نه برای این تیم آرزوی موفقیت دارم و از این به بعد همه تلاشم برای موفقیت تیمی است که با آن قرارداد دارم و امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشم تا این حرف و حدیث ها به پایان برسد و در آخر بازهم در مورد مبلغ قرارداد باید بگویم فکر می‌کنم کمتر بازیکنی باشد که حاضر شود 11 میلیارد از قراردادش کسر شود برای رضایت نامه ولی ببینید چه رفتاری با من شد که حاضر شدم این کار را انجام دهم. آقای نظمی گفتند من در قراردادم بندی داشتم و به واسطه آن جدا شدم در حالیکه این دروغ است و هیچ بندی در قرارداد من نبود و اگر تراکتور می‌خواست مانع جدایی من می‌شد و تشکر می‌کنم از آقای زنوزی که شخصا اجازه جدایی من را داد و از مدیران تراکتور می‌خواهم صادق باشند و هیچ بندی در قراردادم نبود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز