خبرگزاری کار ایران

رضی: هدفم کسب مدال نقره بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۱۳۸

دارنده مدال برنز پارالمپیک در رشته پاراوزنه‌برداری گفت: تمام برنامه‌ریزی من برای رسیدن به سکو و مدال بود اما انتظار داشتم مدال خوش‌رنگ‌تری کسب کنم.

به گزارش ایلنا، سامان رضی پس از کسب مدال برنز پارالمپیک در رقابت‌های دسته 107 کیلوگرم وزنه‌برداری اظهار داشت: برای رسیدن به این مدال تلاش زیادی کردم اما به هدف موردنظر نرسیدم. برنامه‌ریزی من برای مدال نقره یا طلا بود اما متأسفانه شرایط به گونه دیگر رقم خورد. 

او با اشاره به خطا در حرکت نخست گفت: وزنه 231 کیلوگرم سنگین نبود اما یک‌لحظه از کنترلم خارج شد و نتوانستم به‌درستی آن را مهار کنم و این موجب شد تا دچار عدم تمرکز شوم. در حرکت دوم این وزنه را به‌راحتی مهار  و توانستم مدال برنزم را قطعی کنم.

 دارنده مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا این را هم عنوان کرد: رقیبانم قدرتمند بودند. ورزشکار مغولستانی هم رکورددار جهان و هم رکورددار پارالمپیک است. وزنه‌بردار مالزی هم خوب کار کرد و به مدال نقره رسید من برای موفقیت باید تلاشم را بیشتر کنم.

رضی در پایان با اشاره به ادامه فعالیت خود در رشته پاراوزنه‌برداری تصریح کرد: تمریناتم را دنبال می‌کنم تا بتوانم در بازی‌های پاراآسیایی عملکرد خیلی بهتری داشته باشم. 

رقابت‌های دسته 107 کیلوگرم پاراوزنه‌برداری بازی‌های پارالمپیک ظهر امروز در سالن «اینترنشنال فروم» توکیو برگزار شد و سامان رضی نماینده ایران در این دسته با مهار 231 کیلوگرم بعد از ورزشکاران مغولستان و مالزی به مدال برنز رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز