خبرگزاری کار ایران

جدایی ریگی و نادری در درازمدت به استقلال لطمه خواهد زد

محمدی:خواسته‌های کادر فنی در نقل و انتقالات برآورده شده است/سجادی درد این ورزش را می‌داند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۰۶۶

پیشکسوت استقلال می گوید بازیگنان جذب شده همگی جوان و باانگیزه هستند .

به گزارش ایلنا، محمد محمدی پیشکسوت استقلال گفت خواسته های کادر فنی در نقل و انتقالات براورده شده است و امسال فصلی است که استقلال می تواند بعد از سالها به موفقیت برسد

* شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

شرایط استقلال بد نیست. آنها بازیکنان جدیدی جذب کرده‌اند و فکر می‌کنم خواسته‌های کادر فنی در نقل و انتقالات برآورده شده است. به شخصه فکر می‌کنم فرهاد مجیدی به آنچه که در نقل و انتقالات نیاز داشت، رسیده است.

* اکثر بازیکنانی که جذب استقلال شده‌اند جوان هستند.

امیدوارم این بازیکنانی که جذب استقلال می‌شوند همگی شرایط این تیم را درک کنند. این بازیکنان همگی جوان و باانگیزه هستند و در تیم‌های سابق خود جزء مهره‌های تاثیرگذار بوده‌اند و به نظرم آنها می‌توانند به کادر فنی در طول این فصل کمک کنند.

* اما بازیکنان زیادی هم از تیم جدا شدند. این به ضرر استقلال نیست؟

به هر حال این بازیکنان در فصل گذشته تاثیر خود را گذاشته‌اند و حالا تصمیم کادر فنی این بوده که در این فصل از تیم جدا شوند اما فکر می‌کنم جدایی ریگی و همچنین نادری در درازمدت به استقلال لطمه خواهد زد زیرا هر دوی آنها فصل گذشته جزء مهره‌های ثابت تیم بودند.

* نگران بازی استقلال و الهلال نیستید؟

الهلال یک تیم کاملا حرفه‌ای است و از بازیکنان خوبی هم سود می‌برد. آنها حتی در نقل و انتقالات چند بازیکن مطرح را نیز جذب کرده‌اند و فکر می‌کنم استقلال کار سختی را مقابل این تیم در پیش خواهد داشت. فقط امیدوارم استقلال بتواند از سد الهلال عبور کند.

* حضور وزیر ورزش و جوانان جدید را چطور ارزیابی می‌کنید؟

وزیر ورزش و جوانان جدید ورزشی است و سابقه سالها حضور در ورزش را دارد و به شخصه فکر می‌کنم حضور او می‌تواند خیلی به آینده ورزش کمک کند. سجادی درد این ورزش را می‌داند زیرا سالها قهرمان ملی بوده است. فقط امیدوارم با حضور او تیم‌های استقلال و پرسپولیس قوی باشند زیرا هر وقت این دو تیم شرایط خوبی داشته‌اند ورزش سودش را برده است.

* تیم ملی هم باید در اولین گام در مقدماتی جام جهانی به مصاف سوریه برود.

به نظرم ایران توانایی شکست دادن سوریه را با تعداد گل‌های بالا دارد. سوریه در زمین خودش از ایران شکست خورده و برای جبران آن بازی به میدان می‌آید اما اگر بچه‌‌های ما همانند دور قبل ظاهر شوند و انگیزه بالا برخوردار باشند شکست دادن تیم‌ها در این مرحله کار چندان سختی نخواهد بود البته اسکوچیچ نشان داده راه برخورد با بازیکنان ایرانی را می‌داند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز