خبرگزاری کار ایران

استیلی: کسب میزبانی در این مقطع دستاورد بزرگ فدراسیون است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۰۵۳

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال معتقد است مهمترین نکته ای که در تیم ملی وجود دارد، یکدلی و وحدت است.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی درباره شرایط تیم در آغاز مسابقات مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر گفت: خوشبختانه بعد از صعود به مرحله نهایی جام جهانی بازیکنان در شرایط خوبی بسر می برند. بیشتر از 80 درصد تیم که لژیونرها هستند، هنوز به تیم اضافه نشده اند. مهمترین نکته ای که در تیم ملی وجود دارد، یکدلی و وحدت این تیم است. همانطور که در دور برگشت با توجه به شرایط سختی که داشتیم بازیکنان توانستند کار بزرگی بکنند و به عنوان سرگروه به مرحله بعدی دست پیدا کردند. بدون شک در این مرحله نیز توانایی این امر مهم را دارند، چرا که به شناخت خوبی از همدیگر رسیدند.

وی در ادامه با اشاره به میزبانی ایران برابر سوریه گفت: با توجه به شرایط پاندمیک کرونایی که در کشور حاکم است، کسب میزبانی در این مقطع دستاورد بزرگ فدراسیون فوتبال است. نکته مهمی که در این باره باید در نظر داشته باشیم، این است تمام پروتکل های بهداشتی و الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا را رعایت کنیم و به نحو احسن اولین بازی را در ورزشگاه آزادی برگزار کنیم. امیدوارم این روند کسب میزبانی در مسابقات بعدی نیز مستدام و ادامه دار باشد.

استیلی در ادامه اضافه کرد: مسئولیت سنگینی روی دوش بازیکنان است. باید این را بدانند که هم برای خودشان وهم برای آینده فوتبال ایران بجگند. این خیلی مهم است. بچه های ما به این آگاهی رسیده اند و این مسئولیت را در وجود خودشان حس می کنند. شاید روی کاغذ شرایط برای تیم ملی آسان باشد و بعضی ها بگویند در گروه راحتی قرار داریم، اما بنظرم اینطور نیست و هیچ تیمی را نباید دست کم بگیریم. همه تیم ها پیشرفت کرده اند.

بازیکن اسبق تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به حمایت همه جانبه رئیس فدراسیون از تیم ملی و بازیکنان خوبی که در اختیار داریم، مطمئن هستم می توانیم صعودمان را به جام جهانی قطعی کنیم،‌ تیم ملی ایران این پتانسیل و ظرفیت را دارد. بدون تردید در این مسیر همه باید دست به دست هم دهیم و از تیم ملی فوتبال کشورمان حمایت کنیم. گام اول را خوب رفتیم و مطمئنا با کمک کادر فنی می توانیم گام دوم را هم به خوبی برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز