خبرگزاری کار ایران

امان الله پاپی: فکر نمی کردم به جز برزیل حریف سرسختی داشته باشم/ تلاشم را می‌کنم مدال طلای پاریس را کسب کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۹۵۵

دارنده مدال نقره پارالمپیک گفت: فکر نمی‌کردم حامد حیدری رکورد بزند، من بیشتر فکر و تمرکزم حریف برزیلی ام بود.

امان الله پاپی دارنده مدال نقره پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو 2020 در گفتگو با ایلنا اظهار کرد: خدا را شاکرم که توانستم دست پر به کشورم برگردم و دل هم وطنانم را شاد کنم. تمام سعی‌ام را کردم که مدال طلا را بدست آورم اما نشد ولی از امروز تمام تلاشم را می‌کنم در المپیک پاریس 2024 مدال طلا را بدست آورم.

وی درباره شرایط تمرینی قبل از اعزام بیان کرد: اردوهای خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. اردوهای کیش، لاهیجان و بعد هم تهران که رکوردهای خیلی خوبی را کسب کردم. شرایط خیلی خوبی داشتم اما یکه خوردم فکر نمی‌کردم حامد حیدری رکورد بزند من بیشتر فکر و تمرکزم حریف برزیلی ام بود. آنالیزی که کادر فنی و مربی‌ام داشند هم فکر نمی‌کردند به جز برزیل حریف دیگری داشته باشم! قسمت این بود و طلا سهم من نبود.

دارنده مدال نقره پارالمپیک درباره حمایت ها افزود: حقوقم حدود 3میلیون و 400 است که گاهی 2میلیون 700 میگیرفتم چون جزو ورزشکاران شانس کسب نقره و طلا بوده‌ام. امیدوارم حمایت ها بیشتر شود.

وی در آخر گفت: تشکر می‌کنم از مربی‌ام که خیلی برایم زحمت کشیده و بچه های قدراسیون که دلسوزانه کنارم بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز