خبرگزاری کار ایران

هرکس جای زنوزی بود باشگاه را رها می‌کرد و می‌رفت

نریمان جهان: بازیکنانی که در تمرین غایب هستند مشکلشان مطالبات نیست/ همیشه بازیکنان بومی تعصب بیشتری به تیم دارند/ هواداران حق دارند تجمع اعتراضی برگزار کنند ولی بهتر است صبور باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۶۵۰

هافبک با تجربه تراکتور هواداران این تیم را به آرامش و صبوری دعوت کرد.

سامان نریمان جهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای تمرینات تراکتور اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خیلی خوب است و تمرینات را زیر نظر آقا فراز با جدیت دنبال می‌کنیم و با انگیزه بالا و آمادگی خوب منتظر شروع دوباره فصل هستیم.

وی در مورد غیبت برخی از بازیکنان در تمرینات گفت: به هرحال یک سری از بازیکنان قراردادشان تمام شده که برخی جدا شدند و برخی هم هنوز تکلیفشان مشخص نیست. ما چند بازیکن از دست دادیم و به خاطر بسته بودن پنجره نتوانستیم جایگزین جذب کنیم.

بازیکن تراکتور در مورد غیبت نفراتی که قرارداد دارند هم توضیح داد: اینکه گفته می‌شود به دلیل مطالبات در تمرین حاضر نمی‌شوند صحت ندارد و این افراد مسائل دیگری دارند و تا جایی که می‌دانم مطالباتی از فصل قبل ندارند‌ و قصد این عزیزان این است که قراردادشان را افزایش دهند و مسائل دیگری مطرح است. به هر حال امیدوارم مشکل آنها هم حل شود و زودتر به تمرینات اضافه شوند.

نریمان جهان در مورد اینکه خودش هنوز از فصل قبل طلب دارد ولی اعتراضی نمی‌کند هم خاطرنشان کرد: به هر حال ما به تراکتور عرق و تعصب خاصی داریم و تیم شهرمان است. همه جا هم نگاه کنید بازیکنان بومی عرق و تعصب خاصی روی تیمشان دارند.  نه اینکه بقیه بی تعصب باشند ولی بازیکن بومی چون تیم شهر و دیار خودش است نگاه ویژه‌ای به تیم شهرش دارد.

وی در مورد مشکلات مالی توضیح داد: به هر حال همه جای ایران مشکلات مالی وجود دارد و این مختص تراکتور نیست. ما تیم خصوصی هستیم و این مشکلات دو چندان می‌شود. دست آقای زنوزی درد نکند که در همین شرایط هم پای تیم ایستاده و هرکس دیگری بود راه می‌کرد و می‌رفت.

هافبک تراکتور در رابطه با اعتراض هواداران تراکتور در تجمعات اخیر عنوان کرد: هواداران حق دارند نگران تیمشان باشند و هرچه هم بگویند حق با آنهاست چرا که آنها مالک و صاحب اصلی تراکتور هستند. از آنها خواهش می‌کنم صبور باشند و مشکلات به امید خدا به زودی برطرف می‌شود.

نریمان جهان در مورد جایگاه تراکتور در فصل آینده گفت: ما امید و انگیزه زیادی برای فصل جدید داریم. تراکتور هرچقدر هم مشکل داشته باشد همیشه مدعی است و انتظار از ما همیشه بالاست و باید با این شرایط خودمان را وفق دهیم و امیدوارم بتوانیم یک رتبه خوب کسب کنیم.

وی در مورد اینکه کمالوند به هواداران گفته امسال توقع زیادی از تراکتور نداشته باشند هم توضیح داد: اشاره ایشان به مشکلات تیم بود چرا که بدهی زیادی روی دست باشگاه مانده و اولویت با باز شدن پنجره است و بعد از آن پول زیادی برای جذب بازیکنان آنچنانی نمی‌ماند و درست است ولی خیلی وقت‌ها بازیکنان جوان و کم نام و نشان از خودشان عملکردی نشان می‌دهند که خیره کننده است و بارها دیدیم که تیم‌هایی که از آنها انتظار نمی‌رفت نتایج درخشانی کسب کردند. ما هم جوانان خوبی داریم که حتم دارم می‌توانیم موفق شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز