خبرگزاری کار ایران

از ۳ تیم بازیکن نمی گیریم

ساکت الهامی: با نساجی قرارداد داشتم و نمی‌توانستم جدا شوم/پیشنهاد تراکتور مال دیروز و امروز نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۵۷۴

سرمربی نساجی مازندران در خصوص شایعه حضورش در تراکتورسازی واکنش نشان داد.

ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شایعه حضورش در تراکتورسازی اظهار داشت: در مطبوعات چنین موضوعی را خواندم. من با نساجی قراردادم را تمدید کردم از امروز هم در تمرینات این تیم حضور خواهم یافت و بقیه کارها دست مسئولان نساجی است.

وی ادامه داد: امسال سال بسیار سختی را در پیش داریم. تیم‌ها دیگر مانند فصل قبل روی ما حساب نکنند قطعا شرایط نساجی تغییر خواهد کرد و تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم. باید خیلی زحمت بکشیم و همین الان که با شما صحبت می‌کنم متاسفانه هنوز شرایط زمین وطنی قائمشهر مطلوب نیست. آقای حدادیان به تنهایی نمی‌تواند کارها را پیش ببرد.

الهامی در خصوص شایعه قهر وی از نساجی افزود: هیچ قهر و آشتی در کار نبود و واقعا این را نمی‌دانم از کجا چنین خبری در آمد و اگر چنین چیزی بود باشگاه حتما تکذیبیه می‌زد. ما چند روز پیش دور یک میز جمع شدیم و به نتایج خوبی هم دست پیدا کردیم. در خصوص پیشنهاد تراکتور باید بگویم که این تیم به من هویت مربیگری داد که همیشه مدیون این تیم هستم. پیشنهاد تراکتور مال دیروز و امروز نیست بلکه برای خیلی وقت پیش بود و برای زمانی بود که من قراردادم را با نساجی تمدید کرده بود و چون با حدادیان صحبت کرده و به توافق رسیده بودیم خود دو باشگاه با یکدیگر صحبت کرده بودند و باشگاه نساجی با این اتفاق مخالفت کرد. با خود من صحبت آنچنانی نکرده بودند و چون من به نساجی تعهد داشتم در این تیم خواهم ماند.

سرمربی نساجی درباره حضور علیرضا حقیقی در نساجی مازندران بیان داشت: صادقانه بگویم خودم با وی صحبت کردم. فکر نمی‌کردم اینقدر باشخصیت باشد. از او ممنونم که به نساجی آمد. هیچ‌وقت در مورد فوتبال یکدیگر صحبت نکرده بودیم که ببینیم دیدگاه‌هایمان چگونه است. او یک دیدگاه کاملا حرفه‌ای داشت و خیلی خوشحالم که او به نساجی آمد.

الهامی در خصوص شایعه حضور محمد عباس‌زاده در نساجی مازندران خاطرنشان کرد: او تحت قرارداد تراکتورسازی است. او را شخصا دوست دارم اما بازیکنی که با تیم دیگر قرارداد دارد نباید در مورد او صحبت کرد. من شخصا از تراکتور بازیکن نمی‌گیرم همچنین از استقلال و پرسپولیس هم بازیکنی جذب نخواهد شد.

وی ادامه داد: ما 90 درصد تیم‌مان را حفظ کردیم و فقط به دنبال جذب مهاجم هستیم و اگر بتوانیم با یکی دو بازیکن دیگرمان تمدید کنیم تیم بدی نخواهیم داشت. جا دارد از بازیکنانی که فصل گذشته با ما بودند و از تیم ما جدا شدند تشکر کنم دست تک تک آنها با می‌بوسم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی نساجی در پایان گفت: مربیانی که با تیم‌ها قرارداد دارند خوب نیست با جاهای دیگر مذاکره کنند. من همیشه منتقد این کار بودند و اگر خودم هم این کار را انجام دهم شایسته نیست. ثبات در تیم‌ها هم به نفع مربی و هم به نفع آن تیم است. امسال سخت‌ترین، فشرده‌ترین و نزدیکترین لیگ را شاهد خواهیم بود و امسال قطعا همه تیم‌ها همدیگر را می‌توانند ببرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز