خبرگزاری کار ایران

شیخ دیاباته: دلم برای فوتبال تنگ شده است/ دوست دارم برابر مسی بازی کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۳۷۰

دیاباته از علاقه خود به حضور در فوتبال فرانسه گفت.

به گزارش ایلنا، شیخ دیاباته مهاجم مالیایی و سابق باشگاه استقلال بعد از جدایی از استقلال در نظر دارد تا فوتبال خود را در اروپا پیگیری کند.

این مهاجم گفتگویی با سایت فوت مرکاتو فرانسه انجام داده است. وی در ابتدای سخنان خود بیان کرد: تا زمانی که بتوانم گلزنی کنم به بازی ادامه خواهم داد. این کار را به خوبی بلدم. می خواهم به بازی ادامه دهم. در حال حاضر پیشنهادها را بررسی می کنیم و با چند باشگاه هم مذاکراتی انجام داده ایم. در حال حاضر منتظر هستم ولی مشکلی برای بازی کردن ندارم. به محض این که یک توپ و یک زمین فوتبال ببینم، آماده بازی کردن هستم. وقت آن رسیده که فوتبال را از سر بگیرم. دلم برای فوتبال تنگ شده است.

وی در مورد بازگشت به لیگ فراسنه نیز گفت: نمی توانم بگویم به بازگشت به لیگ فرانسه فکر نکرده ام. اگر بگویم فکر نکرده ام می توانید مرا ببرید و بستری کنید تا به وضعیتم رسیدگی شود. نمی دانم چه اتفاقی می افتد اما همیشه دوست داشتم برای بازی به لیگ فرانسه برگردم.

 وی افزود:  بازگشت به لیگ فرانسه لذت زیادی خواهد داشت. لیگ این کشور را دنبال می کنم و دلم برایش تنگ شده است. دیده ام که ستارگان زیادی به تازگی به این لیگ آمده اند و مشخصا دوست دارم مقابل بازیکنانی مثل مسی بازی کنم. قطعا دوست دارم در لیگ فرانسه بازی کنم. فرانسه خانه من است. روزهای خوبی در این کشور داشتم. فرانسه را خیلی دوست دارم و نمی توانم به احتمال بازگشت به این کشور نه بگویم.

دیاباته خاطرنشان کرد: توانایی بازی در لیگ فرانسه را دارم. اگر برگردم، قطعا تورهای دروازه را به لرزه در خواهم آورد.در این باره کاملا جدی و مطمئنم. این پیام را به تیم های فرانسوی بدهید. اگر برگردم، فوق العاده خواهم بود. علاقه زیادی برای بازگشت به فرانسه دارم اما هدفم تنها برگشت نیست بلکه می خواهم با گل های زیاد در مسابقات بزرگ برگردم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز